בפתיחת בין הזמנים

בעקבות חג הקורבן: 80 אלף נסיעות - יבוטלו

כמעט חצי מהנהגים בישראל הם לא יהודים, בשל חג הקורבן שחל השבוע רובם לא יבואו לעבודה ובשל כך צפויים עשרות אלפי ביטולי נסיעות • עדכונים שוטפים וטיפים חשובים (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

כאוס תחבורתי בשבוע הראשון של 'בין הזמנים': בעקבות חג הקורבן המוסלמי (עיד אל אדחה) שחל השבוע עשרות אלפי נסיעות יבוטלו וקווים שמתוכננים לבין הזמנים יפתחו רק בשבוע השני בעקבות מחסור חמור בנהגים.

לפי ההערכות, 40% מנהגי האוטובוסים הם ערבים שחוגגים את חג הקורבן. בעקבות כך הם לא יעבדו בחג שלהם ומשרד התחבורה וחברות האוטובוסים לא הצליחו לספק להם מחליפים ונסיעות רבות יבוטלו.

רוב ביטולי הנסיעות יהיו באזורי הפריפריה בצפון ובדרום, כאשר חברת מטרופולין הצפונית ודן הדרומית נמצאות בפיסגת הרשימה של ביטולי הנסיעות.

חברת 'אגד' לצורך ההמחשה תבטל או לא תבצע כ-20 אלף נסיעות בימי החג המוסלמי, 'קווים' (האחראית בין היתר על מודיעין עילית) לא תבצע 15,000 נסיעות, 'סופר בוס' כ-5,000 נסיעות, 'מטרופולין' תבטל כ-10,000 נסיעות, 'דן' בדרום תבטל כ-3,500 נסיעות.

הכאוס האדיר יתחיל ממחר (שני) עד יום רביעי ולכן הנוסעים לצפון או לדרום יחוו בעיות זמינות קשות מאוד, ויאלצו להיאזר בסבלנות מרובה.

חשוב מאוד, אם אתם משפחות עם ילדים קטנים רצוי מאוד, גם בשל הסכנות וגם כדי שהילדים לא יתאכזבו לבדוק היטב האם האוטובוס לצפון או לכל מקום אחר אכן יצא. אתם יכולים לבדוק באתרי האינטרנט והאפליקציות השונות והכי טוב דרך מוקד 'כל קו'.

במשרד התחבורה אומרים, כי "המשרד פעל מול מפעילי התחבורה הציבורית במטרה למזער את הפגיעה בתחבורה הציבורית ככל הניתן בעקבות חופשת הנהגים החוגגים את חג הקורבן. אנו קוראים לציבור הנוסעים להתעדכן באתרי המידע לנוסעים וב-8787* על שינויים צפויים בקווים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר