"אירוע טראומתי"

הילד החרדי שנדקר בגן המשחקים בא להודות למציליו. צפו

לפני כשבועיים נדקר יהודה בן ה-6 על ידי אדם תמהוני, בעת ששיחק בגן השעשועים בעירו. אחרי שידו ניצלה מפצעי הדקירה, הוא חזר עם הוריו לבית החולים - והודה (אקטואליה)

דוד הכהן | כיכר השבת |
(צילום: גלעד שעבני ואופיר לוי, ביה"ח קפלן)

הילד יהודה קירט בן השש, שנדקר בגינת המשחקים ברחובות לפני כשבועיים על ידי עובר אורח, נחשף לראשונה מול המצלמות, והוריו תיארו את שאירע.

כזכור, הדוקר בן ה-34 שנעצר זמן קצר לאחר שפצע את הילד החרדי, טען לאי שפיות, ואכן נשלח לאבחון פסיכיאטרי כדי שיוחלט אם נחשב לאחראי על התנהגותו האכזרית.

ביום חמישי האחרון הגיע יהודה, יחד עם הוריו, לבדיקה אצל ד"ר דוד יהודה, מנהל היחידה לכירורגיה כף היד, שהציל את ידו בניתוח מורכב במרפק בבית החולים 'קפלן', והבדיקה במקום העלתה כי הוא כבר יכול להזיז את כל אצבעותיו וכי יחזור לשגרת החיים בקרוב.

מיד לאחר הדקירה הגיע הילד ל'קפלן' כשהוא פצוע באורח קל עד בינוני עם יד מדממת, ולאחר ייצוב מצבו הוא הובהל לחדר הניתוח ועבר ניתוח מורכב במרפק לתפירת מסת השרירים המכופפים של האמה, האצבעות ומערכת כלי הדם. לפי הרופאים, בנס גדול לא נפגעו העורק הראשי והעצבים באזור היד.

בביקורם האחרון בבית החולים, הודו יהודה והוריו, רות וארז קירט, על הטיפול הרפואי המעולה ועל השירות האדיב והאמפתי. בהזדמנות זו האב תיאר את היום המטלטל שעבר: "התכוננתי לאסוף את יהודה, וכשהגעתי לשם הבנתי שמדובר באירוע טראומתי. כשהגיע מד"א, הבנתי עד כמה המצב חמור ושפצע הדקירה עמוק ולא פשוט".

"הגענו לקפלן, וברגע שנכנס ד"ר דוד יהודה הכל הפך להיות רגוע. כשאמרת לו שגם לך קוראים יהודה, לקחתי צעד אחורה והייתי רגוע לגבי הטיפול המיטבי בילד שלי", הוסיף האב ואמר לרופא.

ד"ר דוד יהודה מצידו סיפר: "רצנו וראיתי ילד עם פצע עמוק בחלק הקדמי של המרפק באזור כלי הדם והעצבים. אבל הוא היה רגוע וגיבור בצורה בלתי רגילה. ביצענו ניתוח דחוף כדי לבדוק את אספקת הדם עם צוות רפואי מצוין של חדר ניתוח. מדובר בנס גדול שהעורק הראשי והעצבים לא נפגעו. תפרנו כל קצה של שריר לקצה השני בצורה הכי טובה שיכולה להיות. שבועיים אחרי האירוע יהודה מניע את האצבעות ואין חסר נוירולוגי ומתחילים בתהליך שיקום המרפק".

לסיום, הציע הד"ר ליהודה בן השש להגיע לתחרות הורדות ידיים איתו בעוד כשבועיים, לאחר תהליך השיקום.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר