'גיבור היום' מדבר

מחלץ הפעוטה שנשכחה: רצתי, לקחתי פטיש ושברתי חלון

בשיחה ל'כיכר השבת', מתאר 'גיבור היום', מי שחילץ את הפעוטה שנשכחה על ידי הוריה בתוך רכב נעול בבני ברק, את האירוע הדרמטי ואת הנס הגדול - במהלכו נפצע בידו משמשת המכונית (בארץ)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(תמונות: באדיבות המצלם)

גיבור היום: בן שמואל כהן, מי שהציל את הפעוטה שנשכחה היום (שני) ברכב נעול ברחוב הגר"א בבני ברק, לאחר שניפץ את שמשת הרכב במו ידיו שזבו דם רב, מתאר בשיחה ל'כיכר השבת' את שאירע.

"במהלך חיפוש חניה בבני ברק, עובר אורח צעק לעברי שיש ילדה נעולה באוטו, ו'מי יכול להביא פטיש'. באותו רגע רצתי למשאית שלי, לקחתי פטיש, שברתי את השמשה, פתחתי את הדלתות וחילצתי את הילדה מהרכב".

רגעי הדרמה (צילום: שימי כהן, 'מעדני זהבה')

איך התחושה אחרי אירוע כזה?

"לראות את התינוקת עם פנים אדומות כשהיא מבוהלת וללא אוויר, זו תחושה קשה מאוד, אבל כשחושבים על זה שהיא נשארה בחיים, ובסופו של דבר חיה ונושמת וההורים קיבלו אותה פשוט במתנה, אז זאת תחושה עילאית ובלתי ניתנת להסבר במילים בכלל".

לסיום אומר בן שמואל כהן: "אני עדיין בהלם מהנס הגדול שקרה: ילדה נשארה בחיים, אחרי כמעט שעתיים ברכב לוהט. אין ספק שהקדוש ברוך הוא שמר עליה מלמעלה".

ידו הפצועה של המחלץ

ישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון 'ידידים' ששם לו למטרה למגר את תופעה האסונות הטרגיים של שכחת ילדים ברכב, שוחח עם בן שמואל כהן ואמר לו, כי בשל תושייתו הוא יצרף אותו לארגון ויעניק לו 'ערכת פתיחה', על מנת שבמקרה הבא - שלא יבוא... - יוכל בקלות לפתוח את הרכב, ללא צורך בשבירה שגוררת פציעה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר