מגיב בקולו

ליצמן: "חלילה לא פעלתי ממניעים פסולים במקרים שנחקרו"

הפוליטיקאי החרדי הבכיר הגיב היום לראשונה בקולו להמלצת המשטרה להעמיד אותו לדין בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים, הדחת עדות והצעת שוחד, בשתי פרשיות שונות (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לראשונה מאז פרסמה המשטרה את המלצתה להעמיד לדין את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן בחשד לעבירות של מרמה והפרת אמונים, הדחת עדות והצעת שוחד, הגיב לה הפוליטיקאי החרדי הבכיר בקולו.

את נאומו היום (שלישי) ב'ועידת ישראל לרפואה' שנערכה בבנייני האומה בירושלים, פתח ליצמן כך: "מטבע הדברים כולכם סקרנים לשמוע התייחסות שלי לפרשה שנחקרה והועברה על ידי המשטרה לפני מספר ימים לפרקליטות ולהחלטת היועץ המשפטי לממשלה".

"כמובן שאיני יכול להתייחס לדברים", המשיך סגן שר הבריאות, "מלבד האמירה אותה השמעתי מתחילת הדרך שמצפוני נקי ושחלילה לא פעלתי במקרים אלה שנחקרו כמו באף מקרה אחר ממניעים פסולים".

והנימוק של ליצמן להתנהלותו המדוברת, ולביטחונו בחפותו: "טיפול בפניות ציבור הוא ערך עליון - תמיד פעלתי לסייע לכל אחד על פי החוק בלבד - ואני משוכנע שזו גם תהיה מסקנתם של הגורמים המוסמכים ושל היועץ המשפטי לממשלה".

כזכור, פרשת ליצמן התפוצצה בחודש פברואר האחרון, לאחר שנחקר אז באזהרה בחשד שהתערב בחוות דעת לקביעת כשירותה של המורה לשעבר רבקה לייפר החשודה במעשים פליליים חמורים, וזאת כדי למנוע את הסגרתה לאוסטרליה.

בהמשך חשפה תוכנית 'המקור' בערוץ 13, פרשה נוספת: ניסיון לכאורה להשפיע על גורמים מקצועיים במשרדו למנוע סגירת מעדנייה סמוכה לביתו עקב ליקויים תברואתיים שהתגלו בה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר