אסון

נפטרה דיילת 'אל על' שנדבקה בנגיף החצבת

דיילת 'אל על', בת 43, שנדבקה בחצבת במהלך טיסה מניו יורק לישראל, ואושפזה בבית החולים מאיר במצב קשה מאוד, לא שרדה את הנגיף הקטלני, ונפטרה היום (חדשות, בריאות)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

דיילת 'אל על' , בת 43, שאושפזה במצב קשה בתחילת חודש אפריל לאחר שנחשפה לנגיף המסוכן בטיסה שהמריאה מניו יורק בסוף מרץ. נכנסה לתרדמת - ועם הזמן חלה החמרה במצבה. היום (שלישי) למרבה הצער היא הלכה לעולמה בבית החולים.

הדיילת הגיעה לבית החולים 'מאיר' כשהיא בהכרה מעורפלת, אושפזה כחולה בחצבת כשהיא מונשמת ומורדמת בטיפול נמרץ, ומצבה קשה - כך נמסר בזמנו מהמרכז הרפואי מאיר.

היא הגיעה בטיסת אל על 002 שיצאה משדה התעופה קנדי בניו יורק ב-26.3 ונחתה בארץ למחרת. מתברר כי בטיסה היה אדם חולה חצבת, שהדביק את הדיילת בנגיף.

אם היוודע דבר מחלתה, משרד הבריאות פרסם פניה לנוסעים ולצוות הטיסה, בה נאמר: "במידה ומי מכם יפתח מחלת חום, הוא מתבקש ליידע את הרופא המטפל על חשיפה לחולה חצבת".

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

"גם מי שחושב שהוא מפתח סימני מחלה, והיה בטיסה הספציפית הזאת, שיפנה באופן מיידי לרופא המשפחה שלו - עדיף בטלפון - ויצמצם למינימום את השהייה שלו במרחב הציבורי דוגמת בתי ספר, אוטובוסים, קניונים", נמסר מהמשרד.

מתברר כי הדיילת הייתה מחוסנת אך רק חלקית, לאחר שקיבלה זריקה אחת בלבד מתוך השתיים המומלצות על ידי משרד הבריאות.

מחברת אל על נמסר בתגובה: "חברת אל על מרכינה ראש עם מותה של אשת צוות דיילי האוויר של אל על. לאחר היוודע המקרה החברה פעלה לחיסון צוותי האוויר של החברה. החברה תמשיך לפעול בנושא בהתאם להנחיות משרד הבריאות. החברה משתתפת בצערה העמוק של המשפחה ותמשיך ללוות את המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר