פרסום ראשון

הגננת מבני ברק החשודה בהתעללות בילד - הורחקה מהגן

לאחר שנעצרה ונחקרה אתמול במשטרה, בעקבות עדות כי הטיחה ילד בכוח לכיסא, הוציא היום בית המשפט 'צו הרחקה' לגננת החשודה, המועסקת במוסד חינוכי גדול ומוכר בבני ברק (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
חשודה בבית המשפט (צילום ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

הגננת מהמעון החרדי בבני ברק, שנעצרה בחשד שהתעללה בילדי המקום, הובאה היום (שלישי) לדיון בבית המשפט.

לאחר שמסרה את גרסתה, והכחישה כליל את החשדות הקשים המיוחסים לה שנפרסו על ידי נציג המשטרה, החליט השופט להסתפק בשלב זה ב'צו הרחקה' לגננת מהמעון המדובר, למשך שבעה ימים.

כזכור, כפי שדווח אמש ב'כיכר השבת', הכל החל כשהורה שהגיע בשעות הצהריים למעון, כדי לקחת את ילדו לבית, שמע זעקות מאחד החדרים. בשלב זה הוא שלף את הטלפון הסלולרי שלו, ותיעד כיצד הגננת מושיבה בכוח ילד בן 3 על כיסא.

למרות שהצוות החינוכי במקום גער בגננת על התנהגותה, האב הנחרד מיהר לתחנת המשטרה, סיפר כי הגננת תקפה הפעוט והראה לחוקרים את הסרטון שצילם.

בעקבות כך הגיעו שוטרים למעון, השייך למוסד חינוכי פרטי גדול ומוכר בבני ברק, עכבו את הגננת לחקירה תחת אזהרה, שבסיומה היא שוחררה למעצר בית.

עדות על התעללות במעון מצד נשים מביתר. ארכיון (צילום: באדיבות 'חדשות 13')

מנהלת המוסד זומנה אף היא לתחנת המשטרה כדי למסור את התייחסותה למקרה, והורים לילדים במעון קיבלו פניות מהמשטרה כדי שיבדקו היטב מה קורה עם ילדיהם. במקביל, שוטרים לקחו מהמקום את מצלמות האבטחה, כדי לצפות בתיעוד השוטף משם.

כאמור, היום הוציא בית המשפט צו הרחקה המורה על איסור כניסה לגננת לגן, למשך שבוע ימים, כמו גם איסור עיסוק בטיפול בילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר