מותקפי 'הליכוד'

נתניהו הסביר: זה הקמפיין שמנייד מנדטים

ראש הממשלה כינס את בכירי 'הליכוד' והסביר כי הקמפיין נגד ניסנקורן מנייד מנדטים. סער הציע לתקוף את 'ימינה' ונתניהו, כך לפי דיווח נוסף, ביקש לתקוף את איילת שקד (פוליטי, בארץ)

נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

במהלך ישיבה שכינס אתמול (שלישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם בכירי 'הליכוד', בנודע לקמפיין המפלגה, המליץ ח"כ גדעון סער על הדרך הנכונה לתקוף את מפלגת "ימינה" בראשות איילת שקד, כך חשף אמש ירון אברהם במהדורה המרכזית של 'החדשות' בערוץ 12.

אברהם, חשף הקלטות מתוך הפגישה הסגורה, בהן נשמעים בכירי הליכוד במהלך הדיון הפנימי.

"אני חושב שצריך לפרמט את זה לאופן הבא: 'מי שמצביע לעוצמה יהודית או זהות – עושה מעשה חסר אחריות, כי הם לא יעברו את אחוז חסימה'; 'מי שמצביע לבנט ושקד מצביע לאנשים חסרי אחריות – כי הם לא לקחו את עוצמה יהודית וזהות'", הסביר סער את שיטתו.

נתניהו, דיבר על המתקפה נגד 'כחול לבן' ואמר כי "צריך להגיד דברים פשוטים: או כלכלת הסתדרות עם ניסנקורן וכחול לבן – או כלכלה חופשית שלנו, ואמרתי לכם, לא תהיה לא מדינת הלכה ולא מדינת הסתדרות".

השר אופיר אקוניס אמר כי "יש התנגדות גדולה בציבור להסתדרות, 70% מתנגדים". ראש הממשלה חותם את הנושא ואומר כי "זה מנייד מנדטים", כשכוונתו כי המתקפה הזו נגד כלכלת הסתדרות מעבירה מצביעים בין הגושים.

יצוין כי 'הליכוד' כבר יצאו בקמפיין ובו מתקפה ישירה נגד ניסנקורן, כאשר בשלטי החוצות של המפלגה נכתב כי הוא יהיה שר האוצר הבא מטען 'כחול לבן'.

בתוך כך, מיכאל שמש דיווח אמש במהדורה ב'כאן 11' כי ראש הממשלה נתניהו שוחח עם בכירים בליכוד וביקש מהם לתקוף את איילת שקד, שהיא "ציפי לבני החדשה", כלשונו, ולומר כי אין לשקד עקרונות והיא עשויה שלא להמליץ על נתניהו אחרי הבחירות.

שמש דיווח עוד כי גורמים נוספים בסביבת נתניהו אמרו כי "אם בנט ושקד יעברו את ה-10 מנדטים הם יעשו הכל כדי שנתניהו לא ירכיב את הממשלה הבאה".

בתגובה לדיווח, אמר שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' כי ‏"האסטרטגיה החדשה של נתניהו לפוצץ את נגמ"ש הימין מלמדת שהוא התייאש מהקמת ממשלת ימין ושפניו להקמת ממשלת שמאל אחרי הבחירות. צריך להודות בכאב: הפעם הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל. אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר