אאא

בתכנית היום דברנו בקצרה על 'סוד החיים', מה תפקידנו כנבראים והיכן רואים את ביצוע התפקיד שנועד לנו, בכתב, בתווי פנים ובציורים.

הבורא ברא אותנו בשביל להעניק ולהיטיב לנו, כשהאדם היה בגן עדן היה מאוזן וכשהחליט לאכול מהפרי בשביל לקבל דעת ולהבין את סוד הקבלה והנתינה, גרם לעצמו להיות במצב של רצון לקבל ואז הסתלק מגן עדן בשביל ללמוד את האיזון ולהיות במצב של לקבל על מנת להשפיע.

זוהי סרקולציית גלגל החיים שכולנו צריכים להפרות אחד את השני ולבחור במצב המאוזן מתוך ה-4 שהוא לקבל על מנת להשפיע ובמצב זה האדם כל הזמן מלא ואינו דואג שיהיה לו חסר - אין באמת חסר כי שום דבר לא שלנו אנחנו רק צינור שמעביר את מה שקיבלנו, ואם לא נעביר זאת נחווה סתימה בצנרת, שהיא תסכול, עודף, או במצבים קשים חולי ל"ע.

על האדם להיות מאוזן ואת זה ראינו באותיות כ', ת', ז', וכן ראינו בתווי פנים בשפתיים, באזניים וראינו בציור, בעץ, בפירות נציין שנתחנו בצורה קצרה כי ישנם עוד אלמנטים לזיהוי איזון בין נתינה לקבלה, בין בכתב היד ובין בפנים ולא הספקנו לגעת בכירולגיה - קווי הידיים וכן בעוד אלמנטים לזיהוי באותיות נוספות ובאופן כללי בכל כתב היד ובתווי הפנים.

בשבוע הבא נעסוק: בזיהוי כתב זכרי ונקבי ומה אומרות החתימות שלנו, והתאמה זוגית.

הגולשים מוזמנים לשלוח לאלינו כתבי יד למייל: Y@kikar.co.il בעילום שם, כתב כתוב על דף חלק, לצייר ילד או ילדה, ועץ - אליקים ביננשטוק ינתח כתבי יד בשידור חי.