"לא אהבנו את סרטוני לפיד"

יעלון בעד הפרדה לחרדים: "לא צריכה להיות כפיה חילונית"

חבר הנהגת 'כחול לבן' משה יעלון מתייצב לצד החרדים וקורא לאשר אירועים בהפרדה: "לא צריכה להיות כפיה חילונית, איש באמונתו יחיה" • על סרטוני יאיר לפיד: "מאוד לא אהבנו את זה" (כיכר TV)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר' (צילום: תמונה: חיים גולדברג)

חבר הנהגת 'כחול לבן' ח"כ משה בוגי יעלון, הרמטכ"ל במיל' ושר הביטחון לשעבר, מתייצב לצד החרדים וקורא לאשר אירועים בהפרדה: "לא צריכה להיות כפיה חילונית, איש באמונתו יחיה". על סרטוני יאיר לפיד: "מאוד לא אהבנו את זה". הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'.

"לפני יומיים, אחרי הפסיקה של השופט הקודם. חשבתי שההחלטה לא נכונה. כמובן לא השתלחתי בשופט, כמו שאחרים השתלחו. אבל חשבתי שבמקרה הזה לא מדובר באירוע ממלכתי, זה אירוע שהעירייה מארגנת, בעפולה יש גם ציבור חרדי, ונכון לאפשר לאירוע כזה, של זמר חרדי, לקיים את זה בהפרדה".

"לא צריכה להיות כפיה דתית, לא צריכה להיות כפיה חילונית, איש באמונתו יחיה. במקרה הזה אני חושב שהייתה טעות לא לאשר ואני שמח ששופט נוסף תיקן את זה", הוסיף יעלון.

החרדים צופים בך ושומעים את העמדה הזו, מנגד שומעים את לפיד - חבר הנהגת 'כחול לבן' - שמתנגד, זה מבלבל

"'כחול לבן' היא מפלגה שיש בה מגוון קולות, מפלגת שלטון. בתוך המפלגה יש ריבוי דעות, כולנו, ואני אומר את זה באחריות, מדברים על השתלבות של חרדים בחברה".

בנושא סרטוני ההסתה של יאיר לפיד, אמר יעלון: "ראיתם את התגובה של בני גנץ וגם שלי, לגבי הסגנון. מאוד לא אהבנו את זה. אחד הדגלים שאנחנו מניפים זה דגל האחדות. הערנו על נושא הסגנון.

"אנחנו ארבעה שמובילים את המפלגה, משוחחים על כל דבר, אנחנו יודעים על מה מסכימים ומה לא, ואני מקווה שמה שאמרנו על האירוע הזה - הלקחים יופקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר