צבע אדום בדרום

יום אחרי יום: שוב שיגורי רקטות משטח עזה לכיוון ישראל

שבת מתוחה בדרום: צה"ל תקף במהלך ליל שבת מטרות של חמאס בצפון רצועת עזה בתגובה לירי רקטה לעבר ישראל מוקדם יותר. במוצאי שבת שוב נשמעו אזעקות "צבא אדום" (צבא וביטחון)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מטוסי חיל האוויר, אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

מדובר צה"ל נמסר כי הערב (מוצ"ש) הופעלה אזעקת צבע אדום בעיר שדרות, בקיבוצים גבים, ניר עם, מכללת ספיר, ביישוב איבים ובחוות שקמים. על פי דובר צה"ל זוהו שלושה שיגורים משטח רצועת עזה לשטח ישראל. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים.

‏על פי דיווח ראשוני ישנה אף נפילה בחצר בית בשדרות. יש דיווח על נפגעי חרדה. יתכן ומדובר בחלק של כיפת ברזל. כוחות משטרה וביניהם חבלני משטרת ישראל הוזעקו אל זירת נפילת שרידים בחצר בית בעיר שדרות. חבלני המשטרה מטפלים בזירה בשעה זאת.

זירת הנפילה בשדרות, צילום: דוברות המשטרה

ממד"א נמסר כי בשעה 21:10 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על נפילת רקטה בגזרת שדרות. אין נפגעי גוף. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לאישה כבת 30 שלקתה בחרדה.

למרכז הרפואי ברזילי הובאה נפגעת בת 79 שנפגעה בעת מנוסה למרחב מוגן. סובלת מכאבים בחזה ומטופלת בחדר המיון.

בליל שבת תקפו מטוסי קרב וכלי טיס של צה"ל שתי תשתיות טרור תת-קרקעיות של ארגון הטרור חמאס, בצפון ובמרכז רצועת עזה.

התקיפה בוצעה בתגובה לירי הרקטה ששוגרה מרצועת עזה מוקדם יותר באותו ערב.

שלוש התרעות "צבע אדום" נשמעו סמוך לשעה 21:00 בליל שבת בשדרות וביישובים במועצה האזורית שער הנגב שבעוטף עזה כתוצאה מהירי. לאחר מכן נמסר כי זוהה שיגור אחד מרצועת עזה לעבר ישראל. עוד נמסר שמערכת "כיפת ברזל" יירטה את הרקטה.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לפעול נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ורואה בארגון הטרור חמאס אחראי על כל הנעשה ברצועת עזה וממנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר