"צדיק יסוד עולם"

הברכה של הגר"ד לנדו - לשומרי שבת ולגר"ד קוק

ראש ישיבת סלבודקא הגר"ד לנדו מצטרף לקריאה לחיזוק העסקים שומרי השבת בטבריה והוסיף ברכה מיוחדת למקובל רבי דב קוק: "הגוף שלו חשוב בשביל עם ישראל". צפו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

שבועות ארוכים קודם בין הזמנים עמלו עסקני טבריה לקרוא לנופשים הרבים בעיר לחזק את בעלי העסקים שלא נכנעו לתכתיבים פוליטיים וסוגרים את עסקיהם בשבת קודש.

כפי שנחשף לראשונה ב'כיכר השבת', המטרה היא לחזק את ידי בעלי העסקים, בעיקר בטיילת הטבריינית, שעמדו בניסיון של שמירת השבת ויבינו כי שמירת השבת משתלמת גם מבחינה כלכלית.

בסוף השבוע שעבר נחשף ב'כיכר השבת' תיעוד וידאו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי מחזק את ידי שליחו של המקובל הגר"ד קוק לנושא זה, הרב יקותיאל אוהב ציון, ומברך את הנופשים שיחזקו את שומרי השבת.

גם רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר דיבר בשיעורו על חובה זו לחזק את שומרי השבת, דווקא בערים בהם ראשי הערים פועלים נגד השבת, וכן הגר"א נבנצל חתם על היוזמה.

לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד וידאו כיצד ראש ישיבת סלבודקא, הגאון רבי דב לנדו, מתבטא בנושא החשוב של חיזוק שומרי השבת בטבריה.

לאחר שקרא את מכתבו של המקובל הגר"ד קוק, אמר הגר"ד לנדו: "השבת היא מקור הברכה, השבת נותן ברכה, החפץ חיים כבר אמר, ידוע הסיפור שהחפץ חיים אמר שהשבת תברך".

הרב יקותיאל אוהב ציון אמר לגר"ד לנדו: "אם אפשר בהזדמנות הזאת, שהרב יברך את הרב קוק, שהרב יודע שהוא מתענה הרבה תעניות, שיהיה לו כוח".

הגר"ד לנדו: "צדיק יסוד עולם מה נעשה איתו. השם יעזור שיצליח בדברים הגדולים שהוא עושה. ושישמור על הגוף שלו מפני שהגוף שלו חשוב בשביל עם ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר