"לא הייתי מגיע למשרה כזו"

בחצי שנה: מהישיבה לחברת הייטק בינלאומית

בוגרי תכנית 'מפתחים' עושים את צעדיהם הראשונים במשרות שונות בעולם ההייטק, הודות ללימודים בתכנית הלימודים 'מפתחים', המכשירה בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית (לימודים)

להכשיר מתכנתים בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית - מפתחים (צילום: יח"צ)

מהישיבה לחברת הייטק בינלאומית תוך שנה וחצי ■ לצד ההשמה של בוגרי המחזור הראשון של תכנית 'מפתחים' שמכשירה גברים חרדים למשרות פיתוח תוכנה בחזית תעשיית ההייטק הישראלית, נערך בימים אלה רישום מהיר למחזור לימודים שלישי ■ שער הכניסה לחזית עולם ההייטק

אברהם, הוא אחד מקבוצה של כ-25 גברים חרדים שסיימו לאחרונה את מסלול הלימודים בתכנית 'מפתחים', תכנית הכשרה למצויינות בהייטק ומתחילים בימים אלה את עבודתם בחברות ההייטק המובילות, בתפקידים נחשקים. אחרי שנה וחצי של לימודים אינטנסיביים, הוא התחיל לעבוד בחודש האחרון במחלקת ניתוח המידע של חברת ההייטק הבינלאומית סימילאר ווב, שנחשבת למובילה עולמית בתחום פיתוח כלים למחקרי מידע.

אברהם ויליס

לדבריו, כשהגיע ללימודים במפתחים לא היה לו את הידע והרקע הנדרש במתמטיקה כמו כל בוגר ישיבות חרדיות. "במשך שנה וחצי במשרה מלאה, הצלחתי להתגבר על החוסר בידע מתמטי, ולרכוש את כל המצע המתמטי הרלוונטי לתחום.הצלחתי להגיע לשלב שבו גם אם הידע שלי אינו מושלם, יש לי את היכולת ללמוד באופן עצמאי בזמן יחסית מהיר כל נושא שאדרש לו.למדתי לתכנת גם אבל בעיקר להבין את המהות של התכנות עצמו והחשיבה הנדרשת כדי להתאים לכל שפה ותחום". הוא מספר.

כעובד במשרה איכותית (צוות אלגוריתמים בדאטה סאיינס) בסימילאר ווב, הוא מצהיר בפה מלא שהגיע לתפקיד בזכות ההכשרה ומומחי ההשמה של מפתחים. "לא הייתי יכול להגיע למשרה כזאת בכוחות עצמי גם אם הייתי עושה את המסלול האקדמי הארוך והמייגע. הזדמנות טובה במשרה הראשונה היא קריטית מאוד בהייטק כפי שיודע כל מי שבתחום".

אברהם ויליס בעבודתו בחברת ההיטק

כמו אברהם, גם חבריו למחזור הלימודים עושים כעת את צעדיהם הראשונים במשרות הנחשקות בעולם ההייטק, הודות ללימודים בתכנית הלימודים 'מפתחים', שנועדה להכשיר מתכנתים בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית, תוך התמסרות מלאה של התלמידים ללימודים.

בימים אלה, נערך גיוס מהיר למחזור לימודים שלישי שיחל בשבועות הקרובים. הלימודים בתכנית, בנויים על פי תכניות לימודים למחוננים, תוך הקניית כלים להעמקה בחומר ולפיתוח יצירתיות. אופי הלימודים דומה ללימודים ישיבתיים, שברובם אינם לימודים פרונטליים אלא לימודים בחברותא. צוות ההוראה במסלול 'פיתוחים', מורכב מאנשי אקדמיה בעלי ניסיון בתכניות לימודים אינטנסיביות ורקע עשיר בעולם ההיי-טק ותעסוקת חרדים.

כיתת לימוד ב'מפתחים'

כאמור, הרישום מיועד לגברים חרדים (גם ללא כל רקע בתחום) מצטיינים, בעלי מוטיבציה ותפיסה חדה עם יכולת לפתור סוגיות מורכבות בדרכים יצירתיות.

עבור משתתפי התכנית שיעברו את הסינון הקפדני, ההשתתפות בקורס הינה ללא כל עלות ובנוסף כל תלמיד זכאי למלגת קיום. בסיום מסלול הלימודים, התלמידים ישולבו במשרות נחשקות בחברות ההיי-טק הגדולות והמובילות בארץ.

אם מעניינת אותך תכנית כזו לחץ כאן לפרטים נוספים>>

אברהם ויליס
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר