יבקר באומן?

ראש הממשלה ממריא לאוקראינה; איווט ליברמן תוקף

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום לביקור קצר באוקראינה, שם ייפגש עם הנשיא היהודי. ליברמן תוקף: "מנהיג חלש" • בברסלב לוחצים שנתניהו יגיע לאומן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ימריא היום (ראשון) לביקור קצר באוקראינה, שם ייפגש עם הנשיא היהודי ולודימיר זלנסקי שיארח מנהיג זר ראשון מאז היבחרו לתפקיד.

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן תקף את נתניהו ואמר: "שוב אנחנו ניצבים מול התנהלות מופקרת של ראש הממשלה שברגעים אלה נוסע לאוקראינה לצלם סרטי תעמולת בחירות, בזמן שתושבי הדרום הם בני ערובה למצב הביטחוני.

"מה שקרה בשבוע האחרון הוא חסר תקדים. זו פעם ראשונה, למיטב זכרוני, שאחרי ירי של 3 רקטות לעבר שדרות וניסיון חדירה, צה"ל לא הגיב אפילו למראית עין בהוראה ישירה של רה"מ ושר הביטחון".

לדבריו: "בנימין נתניהו הוא פרזנטור מצויין, קמפיינר מעולה, אבל מנהיג חלש, חלשלוש, חסר מנהיגות וחסר יכולת לקבל החלטות ברגעי משבר אמיתיים".

בתוך כך, בימים האחרונים מפעילים בכירים בחסידות ברלב לחצים על לשכת ראש הממשלה בכדי שנתניהו יגיע לביקור קצר בציונו של רבי נחמן מברסלב בעיירה אומן. אך ל"כיכר השבת" נודע כי בשלב זה, בכירים בקמפיין 'הליכוד' מתנגדים לביקור מסוג זה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר