"אבל אני שייכת לג'"

הסמינר חזר בו מקבלת הבנות בשל שיוכן ל'פלג הירושלמי'

'סאגת הסמינרים' בבני ברק לא נרגעה, מתברר כי יש סחר מכר בין מנהלי הסמינרים, והם מחליטים להעביר בנות מסמינר לסמינר כאוות נפשם. בנות 'הפלג' קיבלו הוראה לעבור לסמינר אחר (חרדים)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
תלמידות סמינרים. אילוסטרציה, למצולמות אין קשר לכתבה (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מעקב 'כיכר השבת': שש בנות שנחשדות כי אביהן משתייך ל'פלג הירושלמי' קיבלו הודעות מהסמינר אליו הן התקבלו כדת וכדין כי מומלץ להן לעבור לסמינר אחר, משפחת אחת הבנות טוענת כי הם כלל לא משתייכים ל'פלג'.

כפי שדווח בהרחבה ב'כיכר השבת', על כך שכ-200 בנות לא התקבלו השנה לסמינר בבני ברק, בסופו של דבר כל הבנות סודרו בסמינרים חלק לרוחן וחלק לא, אך בשורה התחתונה כולן היו עם מסגרת לשנת הלימודים הבאה.

אחד הסמינרים בבני ברק, הידוע כסמינר הטוב ביותר החליט לעשות סחר מכר בין בנות הסמינר ולאחר שכל הרשימות היו סגורות הוא התקשר למשפחות וייעץ להם לעבור לסמינרים אחרים - לטובתם.

מלבד כך שמתברר כי יש ממש סחר בבני אדם בבנות הסמינר מתברר כי מנהל הסמינר שלא נמנה בלשון המעטה על אנשי 'הפלג' החליט להוריד מהרשימות בנות שמשתייכות ל'פלג'.

הבנות שלא נותר להן ברירה, ולפי שיחה של 'כיכר השבת' עם המנהל הן עשו זאת מרצונן עברו לסמינר של הפלג הירושלמי בבני ברק.

אלא, שאחת הבנות שהיא נכדה של אחד המשגיחים החשובים בעולם הישיבות לא שייכת ל'פלג', ולטענתה היא בכלל רוצה חתן המשתייך ל'ג''.

בסביבת המשפחה אף מוסיפים ל'כיכר השבת' כי לילדה ולמשפחתה נגרם נזק אדיר מכיוון שזה יכול לגרום לאב ולסב המשפחה לעוף מתפקידם.

רבנית חשובה מבני ברק המטפלת בנושאי הסמינרים בבני ברק הוסיפה ואמרה ל'כיכר השבת: "כל הבנות שהיו איתן בעיה - הסתדרו כפי שהן רצו בסמינרים, זה נכון שלפני תחילת הלימודים הנהלת אחד הסמינרים אף החליטה לעשות סבב בין הבנות ולהתאים אותן לסמינר בן הן באמת מתאימות - והכל נעשה בתיאום מלא מול הבנות והמשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר