אהובי הילדים

הפקה הקיץ הענקית: עשרת אלפים איש כבר נהנו

עשרת אלפים איש מלאו אתמול את בנייני האומה בירושלים, ביום הראשון של מופע בין הזמנים של חבורת תריג. מדובר באירוע היסטורי שמעולם לא התקיים במגזר החרדי (שיווקי)

(צילום: מנדי הכטמן)
עשרת אלפים איש מלאו אתמול את בנייני האומה בירושלים, ביום הראשון של מופע בין הזמנים של חבורת תריג. במהלך היום התקיימו 4 מופעים כשבכל מופע נוכחים באולם 2,500 ילדים והוריהם, וביומיים הקרובים צפויים עוד 8 מופעים שכאלה כשבסך הכל יהנו מהמופע המושקע 30 אלף צופים.
מדובר באירוע היסטורי שמעולם לא התקיים במגזר החרדי, הפקה בסדר גדול ענק, בהשקעה כלכלית אדירה והכל על טהרת הקודש ומותאם למגזר החרדי בפיקוח הדוק וצמוד של ועדת הרבנים ׳משמרת למשמרתי׳.
מדובר על במה גרנדיוזית שטרם נראתה כמותה, מיטב השחקנים שמציגים בצורה מיוחדת את עלילותיה היחודייות של חבורת הילדים הנמרצת. הסיפור המרתק והמותח, רגעי הצחוק המשעשעים, האפקטים המפעימים על הבמה, כל אלו חוברים ליצירה נדירה במינה.
המשתתפים שיצאו נפעמים מהמופע, מספרים כי לא האמינו שאפשרי לקיים אירוע תרבותי ברמה כה גבוהה, בסטנדרטים בינלאומיים ובציוד המתקדם ביותר, תוך הקפדה מלאה על גדרי הצניעות והחינוך. כשהדגש המרכזי הוא על תוכן ערכי ומעשיר ברמה בלתי מתפשרת.
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר