מגבירים אכיפה

נוסעים בנת"צ בכניסה לירושלים? קבלו קנס של 500 שקל

מספר שבועות אחרי שהפכו את קטע הכביש מגשר המיתרים לבנייני האומה לנתיב לתחבורה ציבורית, החליטו במשטרה להגביר את האכיפה במקום ולהתחיל לקנוס את הנהגים (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

לפני כחמישה שבועות, בי"א תמוז, החלו העבודות על פרויקט הכניסה לעיר ירושלים, במהלכו הפכו שדרות שז"ר - בין צומת שדרות הרצל לצומת נורדאו - לקטע כביש בו מותרת נסיעה לתחבורה ציבורית בלבד; היום (שני) מודיעים במשטרה, כי בקרוב תחל אכיפה נוקשה במקום.

מתחילת השבוע הבא (25.8), תגביר משטרת ישראל את האכיפה, ונהג שייתפס ע"י השוטרים נוהג במקטע זה בניגוד לחוק, צפוי לקבל קנס העומד על 500 ש"ח בגין נסיעה בנתיב המוגדר לתחבורה ציבורית בלבד.

תחילת העבודות בפרויקט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

יצוין כי מכניסתם לתוקף של הסדרי התנועה החדשים, ועד כה, הגדירו במשטרת ישראל את תקופת ההסתגלות לנהגים שהיו רגילים במשך שנים לנוע בציר זה, ובמקום נפרסו מדי יום שוטרים ופקחים שהסבירו, והתריעו לאותם נהגים שעדיין המשיכו לנהוג בקטע זה בניגוד לשלטים שהוצבו ומורים על נתיב לתחבורה ציבורית בלבד, ובכך שיבשו את פעילותה התקינה של התחבורה הציבורית העוברת במקום.

במשטרה מדגישים כי חל איסור מוחלט להיכנס עם רכב שאינו מוגדר רכב ציבורי, לנתיב התחבורה הציבורית, גם לא לצורך הורדה העלאה של נוסעים.

בנוסף, יש להישמע להוראות השוטרים והפקחים המוצבים במקום, וניתן להוריד ולאסוף נוסעים בחניון הציבורי, הנמצא בין גשר המיתרים לתחנת הרכבת 'נבון'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר