דיווח:

שקד לנתניהו: חסינות בתמורה לשריון בליכוד

לפי 'הארץ', מטעמה של איילת שקד הבהירו לראש הממשלה כי אם יסכים לצרף אותה לרשימת הליכוד, היא תתמוך בחוק החסינות. אחד השליחים: "היא שולטת על מנדלבליט" (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

שליחים מטעמה של איילת שקד, הבטיחו לראש הממשלה בנימין נתניהו כי היא תפעל אצל היועץ המשפטי לממשלה בתמורה לצירופה למפלגת הליכוד - כך חושף היום (שני) חיים לוינסון בעיתון 'הארץ'.

לפי הדיווח, עד ליום מינויה ליו"ר 'ימינה', המשיכה שקד בניסיונותיה להתקבל למפלגת 'הליכוד', על ידי הפעלת עיתונאים, שליחים, מקורבים ובכירים במפלגה שפנו אל נתניהו.

אחד השליחים מטעמה של שקד אמר כי "היא שולטת במנדלבליט, היא יודעת להשפיע עליו. היא קרובה אליו. אם היא לא תשלוט במשרד המשפטים ברור שביבי הולך לכלא".

לוינסון הביא, בהתבסס על הקלטות ומסמכים שהשיג, כי שליח אחר הבטיח: "רק היא יכולה להביא לביבי את החסינות. היא יודעת לצאת להסביר בתקשורת למה החסינות מוצדקת. יש לה אמינות, היא לא מירי רגב". נציג נוסף מטעמה הציע "נאמנות מוחלטת, היא תתמוך בראש הממשלה בכל דבר".

אך למרות זאת, בסביבת ראש הממשלה סירבו לסלוח לה על היחסים העכורים ביניהם, בין היתר חשדו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי היא ונפתלי בנט הדליפו את המסמכים שהביאו לפריצת החקירה בפרשיית 'ביביטורס', וסירבו לצרף אותה לליכוד.

מטעמה של שקד נמסר בתגובה ל'הארץ': "למרות הניסיונות של גורמים פוליטיים לפגוע בימינה בראשות איילת שקד ע"י רכילות זולה ושקרית, אנחנו דבקים בכוונתנו להמליץ על בנימין נתניהו לראשות הממשלה. ימינה חזקה יותר מכל הניסיונות לפגוע בה, וחשוב שהיא תישאר כזו, כי רק ימינה גדולה תוכל להמשיך לחזק את נתניהו מול האתגרים שעוד עומדים בפנינו. אם הדברים שמצוטטים נאמרו ע"י אדם כזה או אחר, אין להם קשר לשקד ולא נאמרו בידיעתה. איילת שקד מעולם לא דיברה עם אביחי מנדבליט על תיקים פליליים כל שכן על תיקי נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר