אסונות בין הזמנים

חיפושים ודאגה בחוף בת"א: אברך נסחף למערבולת ונעלם

כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים, לצד עשרות בחורי ישיבה, הוזעקו מאז שעות הלילה המאוחרות לחוף הדולפינריום לאחר שתלמיד ישיבה דיווח כי חברו, אברך מי-ם, נסחף למערבולת ונעדר (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החיפושים בחוף הים, הבוקר (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כוחות גדולים של משטרה ומתנדבים, לצד עשרות בחורי ישיבה, הוזעקו מאז שעות הלילה (שלישי) המאוחרות לחוף הדולפינריום, לאחר שתלמיד ישיבה דיווח כי חברו, אברך מירושלים, נסחף למערבולת ונעדר.

מדובר באברך, תושב גבעת שאול בירושלים, אב לשניים, שנכנס לים ולדברי חברו נסחף למערבולת ונעלם. כוחות משטרה, בסיוע מסוק, ומתנדבים של זק"א הגיעו בשעות הלילה אל הים, אך נמנעו מלהשתתף בחיפושים בשל תנאי הראיה.

בשעות הבוקר, הגיעו עשרות בחורי ישיבה יחד עם הגאון רבי שלום בער סורוצקין, בכדי לסייע בחיפושים אחר האברך. כמו כן, ראש העיר בני ברק אברהם רובינשטיין הגיע לחוף בכדי להתעדכן בחיפושים.

זאב, אחיו של הנעדר מסר ל'כיכר השבת': "אני ממש בסערה כל המשפחה מתפללים. יש אולי עוד סיכוי שהוא על איזה סלע רדום או מעולף זה מה שאני מקווה שיהיה נס. אני והחברים ממתינים פה בחוף אולי הבגד ים שלו יצוף".

מהמשטרה נמסר: "במהלך הלילה התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על חשש לטביעת צעיר כבן 25 בחוף הדולפינריום בתל אביב לאחר שנכנס לים ומאז אבד הקשר עימו.

"מקבלת הדיווח החלו כוחות משטרה וגורמי הצלה לבצע סריקות בחוף ובים בסיוע ספינות שיטור ימי, יחידת הצוללנים, מתנדבים ומסוק משטרתי שהוזנק למקום".

דובר מד"א מסר: "בשעה 00:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על 2 צעירים שנכנסו לים סמוך לחוף הדולפינריום בתל אביב, אחד הצעירים יצא ודיווח שחברו נעלם במים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים שבמקום נערכים חיפושים ע"י השיטור הימי".

דובר זק"א מסר: "יחידת הצוללים של זק"א הוקפצו בדקות האחרונות לחוף אביב בתל אביב בעקבות דיווח למוקד זק״א על בחור ישיבה כבן 25 שנכנס למים ולא יצא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר