קמפיין ליברמן

'ידיעות' על ההסתה של איווט: "מהמבחילות שנראו כאן"

מבקר הטלוויזיה של 'ידיעות אחרונות' במתקפה חריפה על קמפיין ההסתה של איווט ליברמן: "כמות הרעל שנשפכת בסרטונים ובראיונות על הציבור החרדי היא מהמבחילות שנראו כאן" (ארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
איווט ליברמן (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

מבקר הטלוויזיה של 'ידיעות אחרונות', עינב שיף, במתקפה חריפה הבוקר (שלישי) על קמפיין ההסתה של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "כמות הרעל שנשפכת בסרטונים ובראיונות על הציבור החרדי היא מהמבחילות שנראו כאן".

שיף פתח את טורו על קמפיין ליברמן וכתב: "הקמפיין של ישראל ביתנו בבחירות הללו גורם ל"שינוי" של טומי לפיד להיראות כמו פלג קנאי של חסידות גור".

בהמשך דבריו, ב'ידיעות אחרונות', כתב שיף: "כמות הרעל שנשפכת בסרטונים ובראיונות על הציבור החרדי היא מהמבחילות שנראו כאן, והגמול על כך בסקרים מדכא למדי: אביגדור ליברמן הרי היה שם כשנתניהו כרת ברית עם "השותפים הטבעיים" ולא בדיוק הפך שולחן.

"ואז, יום בהיר אחד, ראה הוד חילניותו את האור הגנוז וגילה שורה של עוולות תקציביות וביורוקרטיות. אדם מאמין היה מזהה כאן נס, לא פחות".

את דבריו החריפים נגד ליברמן, חתם שיף: "הסתה מנצחת לא מחליפים: ערבים, חרדים, מה זה משנה. כשזה מגיע לפוטנציאל אלקטורלי - והפראיירים התורנים הם גוש אנטיביבי - לליברמן יש מספיק שנאה בשביל כולם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר