סערת ההצעה

'ימינה' בגיבוי לשקד: "מחכים לקשקוש הבא"

בכירי מפלגת 'ימינה', בצלאל במוטריץ' ונפתלי בנט, מעניקים גיבוי ליו"ר איילת שקד, לאחר שדווח כי שליחה הציעו לנתניהו סיוע בחסינות אצל היועמ"ש: "לא היה בשליחותה" (אקטואלי)

ישי כהן | כיכר השבת |
סמוטריץ' ושקד (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בכירי מפלגת 'ימינה', השר בצלאל במוטריץ' ונפתלי בנט, מעניקים גיבוי ליו"ר איילת שקד, לאחר שדווח כי שליחה הציעו לראש הממשלה בנימין נתניהו סיוע בחסינות אצל היועמ"ש: "לא היה בשליחותה".

לדברי השר סמוטריץ': "או, חיכינו לזה. ומוקדם מהצפוי מתחילים פה להילחץ. אז מבקש מכם, תמשיכו. כל התקפה שלכם על איילת שקד (לא יעזור לכם, סרגל עקום לידה) ועל שאר חברי הרשימה רק תביא לימינה עוד ועוד תומכים, עוד ועוד מנדטים. אז מחכים בסבלנות רבה לקשקוש הבא".

נפתלי בנט הוסיף: "איילת שקד היא אידיאליסטית שנכנסה לפוליטיקה כדי לעשות טוב למען אזרחי ישראל. כשרת משפטים היא פעלה בצורה אמיצה כאשר רק טובת המדינה עומדת למול עיניה.

"אם אכן מישהו נתן הצעה כזו בוודאי זה לא היה בשליחותה. משקד תוביל את מפלגת ימינה להצלחה גדולה בבחירות למרות המתקפות האישיות נגדה".

אזכור, אמש דווח ב'הארץ', כי שליחים מטעמה של איילת שקד, הבטיחו לראש הממשלה בנימין נתניהו כי היא תפעל אצל היועץ המשפטי לממשלה בתמורה לצירופה למפלגת הליכוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר