הטרור באולטימטום

זה אמיתי: חמאס מאיים על ישראל בהסלמה

ארגון הטרור חמאס מאיים על ישראל כי אם עד סוף השבוע לא יאפשרו לשליח הקטארי להיכנס לרצועה עם מזוודות הכסף ובמקביל תגדיל את אספקת החשמל - הם יחלו בהסלמה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
כוח של חמאס. אילוסטרציה (צילום: Abed Rahim Khatib /Flash90)

ארגון הטרור חמאס מאיים על ישראל כי אם עד סוף השבוע לא יאפשרו לשליח הקטארי להיכנס לרצועה עם מזוודות הכסף ובמקביל תגדיל את אספקת החשמל - הם יחלו בהסלמה.

גורם בארגון הטרור אמר לעיתון הלבנוני 'אל-אחבאר' כי חמאס חידש את קריאתו למתווכים ממצרים וקטאר ללחוץ על הדרג המדיני בישראל ליישם את ההבנות בהקדם, וזה בשל "המצב הרותח ברצועה שעלול להוביל לחזרת הפעולות העצמאיות".

כזכור, בתחילת השבוע הגיב ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו לטענות כי הוא מונע תגובה צבאית בשל מערכת הבחירות. לדבריו: "שמעתי אמירות שאני נמנע מלצאת למבצע בגלל שיקולי הבחירות", אמר. "זה לא נכון. אם הדבר יידרש - נצא למערכה רחבה".

רה"מ הוסיף: "המשימה שלי היא לשמור על הביטחון ועל השקט. אנחנו עושים את כל הפעולות הנדרשות והצד השני יודע היטב, ומרגיש היטב את נחת זרוענו. כל מי שמכיר אותי יודע שהשיקולים שלי הם ענייניים הם אמיתיים שאני פועל בשיתוף פעולה מלא עם כוחות הביטחון, בתקיפות ובשיקול דעת".

"אם הדבר יידרש אנחנו נצא למערכה רחבה בלי קשר לבחירות. נעשה מה שדרוש למען מדינת ישראל", הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר