קווים לדמותו

הטובע: האברך הצעיר הרב יהושע בן פז ז"ל

בגיל 24 וחצי בלבד, מצא הלילה האברך הרב יהושע בן פז את מותו באורח טרגי, בעת שטבע בחוף הים בתל אביב. הותיר אחריו את אשתו ושני ילדיהם - פעוטות בן חודש ושנה וחצי (דיין האמת)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הרב יהושע בן פז ז"ל (באדיבות המשפחה)

הרב יהושע בן פז (24), הוא הצעיר החרדי שגופתו נמשתה לפני זמן קצר (שלישי) מהים, סמוך לחוף הדולפינריום בתל אביב, בתום שעות ארוכות של חיפושים.

המנוח ז"ל, אברך כולל, תושב שכונת גבעת שאול בירושלים, נולד להוריו אליעזר ולאה בחודש חשוון תשנ"ה, וגדל בשכונת נחלת משה, סמוך ל'רמת אלחנן', בבני ברק.

אביו הוא בנו של הרב יצחק בן פז, המנהל הרוחני בישיבת 'מעוז חיל' בירושלים. אמו היא בתו של של הרב יחזקאל וילנסקי, רב בית המדרש 'תפארת יהושע' ברחוב הרב שך בבני ברק.

כבן הגדול למשפחה ברוכת ילדים, בלט יהושע כל השנים במידותיו הטובות, וככל שהשנים חלפו התמיד בלימודו, בת"ת קרלין ובישיבות פוניבז' ועטרת שלמה, והפך לשם דבר בקרב כל מכריו.

בהגיעו לפרקו, נישא הרב יהושע לרעייתו לבית שטרסבורג, וקבע את מקום מגוריו בשכונת גבעת שאול בירושלים, שם היה ל"אברך יקר שביקרים", כפי שמגדיר אותו חברו ל'כולל' המקומי של הרב אברהם ישעיהו לוינשטיין, בשיחה ל'כיכר השבת'.

לפני כחודש בלבד זכה המנוח לחבוק בן שני, והשמחה היתה רבה בבית משפחת בן פז.

החיפושים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אמש הוא נסע, עם שני גיסיו, לפוש ב'בין הזמנים' סמוך לחוף הדולפינריום בתל אביב, ובעת שנכנסו למים - אבדו לפתע עקבותיו. הבוקר, בתום שעות ארוכות של חיפושים, גופתו נמצאה.

בפטירתו הטרגית, הותיר אחריו הרב יהושע בן פז ז"ל את אשתו הצעירה ואת שני ילדיהם, בן כחודש ובן שנה וחצי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר