"כיכר הייטק"

מאיפה האינטרנט יודע אלו פרסומות להציע לכם? • ראיון

יעקב בן יעקב הוא האיש שהמציא את היכולת לשלוח תמונות באינטרנט. כיום החברה שבראשותו לומדת את הרגלי הגלישה ולפי זה מציגה לגולש את תחום התעניינותו • צפו בתכנית (הייטק)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הייתם מאמינים שפעם היה צריך לשכנע את העולם בצורך של שליחת תמונות באינטרנט? יעקב בן יעקב, מנכ"ל חברת Catch Media, היה חייב להוכיח ע"י שליחת תמונה ל-100 אנשים רק כדי לקבל השקעה של 5 מיליון דולר. שנה שלימה לקח לו עד שהצליח לעשות זאת, תוך כדי שמחמת העומס שיצר, הפיל את האינטרנט של כל ירושלים בשנות ה-90. לבסוף, החברה נמכרה ב-150 מיליון דולר, וכיום תמונות שנשלחו לפיתוח והדפסה בשנה שלימה, נשלחים כיום ברחבי העולם בשעתיים בלבד.

יעקב בן יעקב, על אף המבטא האמריקאי שבפיו, הוא ירושלמי מלידה שכבר בצבא פיתח את ה-GPS הראשון בעולם. כיום יעקב משמש כמנכ"ל של חברה שיושבת בירושלים, שלומדת את טעמו של הגולש וסגנון שימושו, מתאימה את סדר התכנים לכל משתמש באופן אישי, עם עשרות מיליוני משתמשים. במהלך הראיון ישתף אותנו יעקב בדיון על פרטיות המידע למול התועלת האישית.

כל זה ועוד בפרק הקרוב

• • •

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר