"כיכר הייטק"

האנשים שחיים ברשת האינטרנט • צפו

בלי לשים לב העולם הופך להיות וירטואלי, התכנית השבוע מארחת את "חתול הרשת" עידו קינן שמשתף אותנו מעולמו ועל ההשפעות של הטכנולוגיה על אנשים וקבוצות (דיגיטל)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

בלי לשים לב העולם הופך להיות וירטואלי, יש לנו יישות אינטרנטית בפייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד. היתרון ברור- מאפשר לנו להתחבר לעולם להכיר אנשים וללמוד המון.

אחד הנושאים המעניינים הוא: איך אנחנו מציגים את עצמנו ברשתות החברתיות. מהי הדמות שלנו, מה היא מביעה עלינו, לדוגמה, איזו תמונת פרופיל אנחנו שמים ואילו תמונות אנחנו בוחרים לחשוף לעולם.

ההבדלים בהתנהגות ברשתות החברתיות השונות הן לפעמים משמעותיות. דמות האוואטר (הפרופיל שמייצג אותנו) מושפע רבות מאיתנו ומהסביבה שבו הוא פועל. אך ידעתם שיש גם השפעה חוזרת?

האוואטר גם משפיע על ההתנהגות בעולם האמיתי והגבולות לא תמיד ברורים. האם אנחנו בעתיד נהיה סייבורגים (אנשים משולבים עם יחידות טכנולוגיה) או שזה כבר ההווה?

עידו קינן מנהל פודקאסט (הרחבה ופירוט בפרק הזה), כתב בעיתונים ובעל תכנית קבועה ברדיו, ישתף אותנו מעולמו של חתול רשת על ההשפעות של הטכנולוגיה על אנשים וקבוצות, נדון יחד על התועלות ועל מה שצופן לנו העתיד.

כל זה ועוד בפרק הקרוב.

• • •

ב"כיכר הייטק" מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס מייסד שותף בחברת L7 Defense חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים. ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר