"הנני רופא לך"

בקעמפ 'בית מתתיהו' הקדישו שיר לרפואת ראש הישיבה

לראשונה מאז קום 'בית מתתיהו', הגאון רבי ברוך ויסבקר, לא השתתף בקעמפ. הבחורים, יחד עם ארי גולדוואג ומוישי רוט, הקדישו שיר לרפואתו • "זה לא אותו קעמפ", אומר תלמיד ל'כיכר' • צפו (חרדים)

יענקי כץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מאות תלמידי ישיבת "בית מתתיהו" השתתפו בימים האחרונים בקעמפ מיוחד שנערך עבורם מטעם הישיבה, במקום שנשכר לשם כך, בעיר נתניה.

במהלך ימי הקעמפ, נערכה בין הבחורים תחרות לחזנים מוזיקליים, כאשר בשיאה נערכה הופעה באולם בכרמיאל, עם הזמר ארי גולדוואג ובוגר הישיבה, מוישי רוט, הסולן והמעבד של תזמורת 'המנגנים'.

במהלך ההופעה, הקדישו רוט וגולדוואג יחד עם בחורי הישיבה את השיר "הנני רופא לך", לרפואתו של רבם הנערץ, ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר, שחלה לאחרונה.

יצוין כי לראשונה מאז הקמת הישיבה, הגר"ב ויסבקר לא השתתף בקעמפ, למגינת לבם של הבחורים.

הגר"ב ויסבקר (צילום: יעקב נחומי)

בשיחה עם 'כיכר השבת', מספר אחד מתלמידי הישיבה: "זה לא אותו קעמפ בלי ר' ברוך. כל הקעמפים ראש הישיבה היה בא לקעמפ לכמה שעות, אבל השנה, עקב מצבו, הוא נמנע מלהגיע, והבחורים יחד עם הזמרים, שרו והקדישו לו את השיר הזה בתפילה לרפואתו השלימה".

לדברי אחד הבחורים: "הזיץ הזה היה כמין עצירה כזאת, תוך כדי הקעמפ והאטרקציות, ותפילה לה' שיהיה 'שמעתי את תפילתך ראיתי את דמעותיך, הנני רופא לך'...".

ל'כיכר השבת' נודע כי בתחילת זמן אלול ימסור הגר"ב ויסבקר שיעור אחד ולאחר מכן יאושפז לסדרת טיפולים במחלה הקשה, ובעקבות כך 'זמן אלול' בישיבה יוקדש גם לתפילות לרפואתו.

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת', ראש ישיבת 'בית מתתיהו', הגאון רבי ברוך ויסבקר, בן ה-78, חלה לאחרונה ובני הישיבה נקראו להתפלל להחלמתו השלימה והמהירה.

עם היוודע מצבו הבריאותי, ראש הישיבה עלה למעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי וביקש ברכה לרפואה שלימה. הגר"ח השיב לו: "יש לך ישיבה, יש לך הרבה זכויות, שבחורים יתפללו עליך - זו הזכות הכי גדולה".

הציבור נקרא להרבות בתפילה עבור הגאון רבי ברוך בן צביה לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר