אלף למטה

מעמד אדיר ברשב"י עם כאלפיים תלמידי ישיבות מביתר עילית, בראשות הגה"צ ר' אלימלך בידרמן

ביוזמת עיריית ביתר נערכה התוועדות חסידית מיוחדת במירון לתלמידי ישיבות מביתר עילית שזכו בה במסגרת מבצע החיזוק "הושע נא שלוש שעות" שיזמה העיריה בימי השובבי"ם (חרדים, שיווקי)

(צילום: יח"צ)

שיירת האוטובוסים עברה גם בציוני הצדיקים בצפון * רה"ע מאיר רובינשטיין: "זכתה עיריית ביתר עילית לדאוג לא רק לענייני גשמיות, אלא גם במעמדים לחיזוק הקדושה"

"עֲצֵי שִׁטִּים עוֹמְדִים לִמּוּדֵי ה' הֵם לוֹמְדִים": מעמד אדיר, מלהיב ומרומם נערך בציון הרשב"י עם כאלפיים תלמידי ישיבות מביתר עילית, שהתוועדו באש דקדושה בראשות המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א, בארגונה של עיריית ביתר עילית.

מדובר בתלמידי הישיבות החסידיות בביתר עילית, שהשתתפו במסגרת מבצע החיזוק 'הושע נא שלוש שעות' בימי השובבי"ם, וכחלק מפרויקט 'חסיד כהלכה' שנערך במהלך החורף.

תלמידי הישיבות זכו ליום נסיעה לקברי צדיקים בצפון במימון העירייה, כששיאו של היום היה התוועדות מיוחדת במתחם תוא"י סמוך לציון הרשב"י באתרא קדישא מירון, עם הגה"צ רבי אלימלך בידרמן.

שיירה אל תוך הלילה

המסע יצא לדרכו בשעות הערב מביתר, כאשר עשרות אוטובוסים נעמדו בשורה ארוכה לקלוט את המוני הבחורים. כל אוטובוס סודר מראש בהתאם לחסידות ולישיבה, עם ראשי חבורה מכל חסידות, שגם נשאו דברי חיזוק במהלך הדרך.

היום המיוחד הוכן ע"י צוות לשכת רה"ע, יחד עם ארגון 'להבות אש' שהתמסרו להצלחת האירוע. ההפקה בוצעה באופן מושלם ע"י ר' מרדכי רבינוביץ מחברת 'טיפ הפקות'. כמו"כ סייעה רבות הנהלת החברה למתנ"סים בביתר עילית.

האש של ר' מיילך

לאחמ"כ פתח בהתלהבות הגה"צ רבי אלימלך, והרחיב בדבריו על המעמד המיוחד שרואים אלפי בחורים המשתתפים יחד במבצעים לחיזוק לימוד התוה"ק, ונסיעה והתוועדות יחד בדיבוק חברים של קדושה והתעלות.

כמו"כ נשא דברים חוצבי להבות אש, הלהיב וחיזק את הבחורים, בדגש על חיזוק חובת ומעלת לימוד התורה, חיזוק במוסר ובקבלות טובות, כהכנה לקראת חודש הרחמים והסליחות, והביע את תודתו לרה"ע, "משקיע רבות לא רק בחלק הגשמי אלא גם בחלק הרוחני, להגדיל תורה ולהאדירה, לסייע לעלות ולהתעלות בקדושה".

דאגה לכלל הקהילות והמגזרים

רה"ע עמד בדבריו של הזכות שיש לעירייה ולעיר באירוע הזה, והבהיר כי הוא רואה את חובתו לא רק לחלק הגשמי של העיר, אלא גם לחלק הרוחני, כפי שנעשה באירוע הזה ובאירועים גדולים קודמים שנערכו לכלל הקהילות והעדות בעיר. "אשרינו שזכינו לארגן מעמדים כאלו".

לצד זאת יש לציין, כי העירייה מקיימת אירועים נוספים בעיר לציבורים הליטאי והספרדי, בהם האירוע הגדול של "התקבצו" שייערך עם כאלף בחורי ישיבות מהציבור הליטאי בראשות מרנן ורבנן שליט"א, וכן מסע מיוחד לצפון עבור תלמידי הישיבות הספרדיות, בארגון שתחת נשיאותו של מרן חכם שלום הכהן שליט"א.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר