על מצעדים וחוק הגיוס

התיעוד נחשף: כשאיווט ליברמן ניהל משא ומתן עם 'הפלג'

תיעוד מהפגישה של אביגדור ליברמן אצל הגר"ש אוירבך זצ"ל - חושף כיצד הוא הסכים לדרישות שהוצגו, בתמורה לתמיכת 'הפלג הירושלמי' במועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום מתוך חדשות 12)

ברקע הקמפיין האנטי חרדי של איווט ליברמן, נחשף הערב (רביעי) ב'חדשות 12' תיעוד מפגישה שקיים בעבר עם הגר"ש אוירבך זצ"ל, מנהיג 'הפלג הירושלמי', עם התחייבויות בנושאי דת בניסיון להשיג את תמיכתו במועמדותו של משה ליאון לראשות העיר ירושלים.

ליברמן הבטיח בין היתר למנהיג הרוחני דאז של הפלג הירושלמי, "לא יהיו כל המצעדים שעושים פה", כאשר כוונתו לסיכול מצעדי התועבה בעיר ירושלים.

ליברמן על המצעדים (באדיבות עמית סגל, חדשות 12)

הרב יוסף פטרוב, מראשי הפלג הירושלמי, השתתף אף הוא בפגישה, ובשלב כלשהו העלה את הדרישה לסכל את חוק הגיוס.

"אנחנו רוצים התחייבות שליברמן יגיד 'אני לא ארשה שרק בחורי ישיבה יצטרכו להתגייס לצבא. אני לא אתן לזה לקרות בלי לכלול את הערבים'", אומר פטרוב.

ליברמן על חוק הגיוס (באדיבות עמית סגל, חדשות 12)

רגע לפני שליברמן עונה, מתערב אבי אבוחצירא, יועצו החרדי של ליברמן ודורש לעצור את התיעוד. מה ענה איווט? תלוי את מי שואלים.

בפלג הירושלמי טוענים שליברמן הסכים לדרישה. לעומת זאת, ב'ישראל ביתנו' מבהירים כי איווט סירב, וזו הסיבה ש'בני תורה' לא תמכו במשה ליאון.

מיו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נמסר בתגובה: "אני יכול להבין את הלחץ של החרדים. חוק הגיוס יעבור ככתבו וכלשונו. לביבי הייתי ממליץ להתרכז במודיעין על החמאס וחיזבאללה במקום בחומרי ארכיון. כל השאר זאת רכילות זולה שנשלפה מן הבוידם ומי שמפיץ אותה מבין שאין ביכולתו לעצור ממשלה לאומית ליברלית רחבה ללא חרדים וללא משיחיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר