גינוי מצד לצד

שירות נשים בצה"ל: נתניהו וגנץ נגד סמוטריץ'

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' תקף את שירות הנשים ביחידות קרביות בצה"ל וטען כי כל השירות שלהן נועד רק בכדי לשרת אג'נדה מסוימת • גנץ ונתניהו תקפו את דבריו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari/Flash90)

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' טען היום (רביעי) כי שירות של נשים ביחידות קרביות בצה"ל נועד רק כדי לקדם אג'נדה מסוימת. בתגובה, גרף גינוי מצד לצד במערכת הפוליטית. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם ח"כ בני גנץ מיהרו להגיב.

בראיון שנתן השר בצלאל סמוטריץ' לגלי צה"ל אמר כי "כי השירות ביחידות מעורבות הוא שירות פוגע במבצעיות של צה"ל, בכשירות שלו, ביכולת שלו לעמוד במשימות. הציפייה שלי מצה"ל שלא ינסה לקדם אג'נדה".

ראש הממשלה הגיב לדבריו של סמוטריץ' ואמר: "אני גאה בחיילות שלנו ובלוחמות שלנו שתורמות לביטחון ישראל. רק בשבוע שעבר הן סייעו לסכל פיגוע רצחני מכיוון רצועת עזה. שירות נשים בצה"ל לא פוגע בביטחון ישראל - הוא תורם לביטחון ישראל".

תגובת נתניהו

מי שעוד הצטרף לגינויים על דברי סמוטריץ' הוא יו"ר כחול לבן בני גנץ שאמר: כי "זה מה שמציע לכם חבר הקבינט סמוטריץ': חסינות תמורת אפליה והדרה של נשים. יש לי חדשות בשביל סמוטריץ ונתניהו - נשים יהיו בכל מקום שבו הן יכולות לתרום בצה"ל ובכלל. בים, באוויר וביבשה".

יצוין, כי סמוטריץ' מבטא את דעתם של קשת רחבה בציונות הדתית כדוגמת ראש המכינה בעלי הרב יגאל לווינשטיין שאמר בנאום שהסעיר את המדינה על גיוס נשים: "שיגעו לנו את הילדות. מגייסים לנו אותן לצבא. הן נכנסות יהודיות, אך הן לא יהודיות בקצה. כל מערכת הערכים שלהן תשתבש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר