"הגא"פ מתכנן פיגועים"

ההודעה החריגה של צה"ל בשפה הערבית

בצה"ל מסיטים מעט את האשמה מארגון החמאס, על שיגורי הרקטות בתקופה האחרונה מעזה, ומטילים את האחריות על הג'יהאד האיסלאמי אך קוראים לחמאס לאכוף את מרותו (צבא)

פצצות תאורה בעזה, הלילה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

בצה"ל מסיטים מעט את האשמה מארגון החמאס, על שיגורי הרקטות בתקופה האחרונה, ומטילים את האחריות על הג'יהאד האיסלאמי.

בהודעה שפרסם צה"ל בצהריים (חמישי) בשפה הערבית, נכתב כי "רצועת עזה נמצאת בעיצומו של תהליך שבמסגרתו מבוצעים צעדים אזרחיים שמביאים לשיפורים באופן משמעותי בתחומי החיים האזרחיים ברצועה בטווח הקרוב והרחוק. די להסתכל על מצב החשמל, הדיג, הייצוא והייבוא ברצועה לפני ואחרי".

בשלב זה, הפנו בצה"ל אצבע מאשימה לג'יהאד האיסלאמי וכתבו כי "ארגון הטרור גא"פ פועל כדי לערער את ההבנות הללו, לשבש אותן ולפגוע בהן. הגא"פ ביצע ומתכנן לבצע פיגועים, בהם ירי רקטות.

"ישראל לא יכולה ולא תוכל להשלים עם פיגועים מסוג זה. השלכות שיהיו על אי-ביצוע הצעדים שתוכננו להתבצע עבור תושבי הרצועה - מוטלות על גא"פ. על חמאס, המושל ברצועה, לאכוף את מרותו על הגא"פ ולמנוע פיגועים ותוכניות אלה".

עוד נאמר בהודעת צה"ל: "אנחנו נחושים להגן על אזרחי ישראל. אנו לא מתכוונים לקבל פיגועים וירי רקטות על אזרחינו. אין לנו בעיה עם תושבי הרצועה- להיפך. מי שמבצע פיגועי טרור ימנע את שיפור המצב ברצועה ואת קידום הצעדים שבוצעו ולאלה המתוכננים. הדבר יביא לפגיעה בתושבי הרצועה כולה".

הלילה תקף חיל האוויר מוצב ימי של החמאס בצפון הרצועה, בתגובה לירי הפצמ"ר אמש ליד אחד מיישובי המועצה האזורית שדות נגב. לאחר התקיפה זוהה שיגור נוסף מרצועת עזה ובעקבותיו תקפו מטוסי קרב מטרות בצפון הרצועה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר