"קרע את הפנים"

דוד הילד שננשך מנמר: המשפחה בטראומה

דודו של הילד שנכח באירוע הקשה מתאר את רגעי האימה בהן התנפל הנמר על אחיינו בן השנה וחצי ועל הריצה המסויטת לבית החולים כשהפעוט המותקף מדמם בידיו (חדשות בעולם)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
הילד שננשך (צילום: ללא קרדיט, באדיבות המשפחה)

רפי בנבנישתי, דודו של הילד אור ברנס בן השנה וחצי, שננשך היום (חמישי), ע"י נמר במהלך טיול בתיאלנד משחזר בשיחה עם 'כיכר השבת' את אשר אירע: "במסגרת החופשה בקוסמוי יצאנו כל המשפחה לטיול בפינת חי מקומית, שהגענו לכלוב של הנמר הדלת משום מה היתה סגורה, אך לא נעולה - לפתע הוא התפרץ בריצה החוצה והחל להשתולל, הוא תפס את אחיין שלי בן השנה וחצי וקרע לו את הפנים".

לדבריו, רגעי האימה הסתיימו רק כשאחד מעובדי המקום בעט לנמר בראש, "שאר המבקרים במקום הספיקו לברוח תוך שהם צועקים ובוכים מהפחד", הוא מתאר.

דודו של הילד מספר, כי בתיאלנד כוחות ההצלה לא זריזים כמו בארץ וכי הם העדיפו להגיע בכוחות עצמם לבית החולים המקומי: "לקחתי את הילד כשהוא מדמם על הידיים שלי, רצתי לכביש הראשי והתחלתי לדפוק על רכבים של אנשים, עד שאחד האנשים הסכים לקחת אותנו לבית החולים המקומי".

רפי בנבנשתי, באדיבות המצלם

על מצבו של הילד מספר הדוד: "הילד עם חור בפנים מורדם ומונשם, הזריקו לו תרופות בראש, אנחנו מפעילים קשרים להטיס לכאן רופא בכיר מישראל שינתח אותו. נקווה שיחלים במהרה ללא נזק מוחי".

לסיום הוא מספר בדמעות ל'כיכר השבת': "המראות לא יוצאים לי מהראש, כל המשפחה בטראומה עד כדי כך שהסבא התעלף ונזקק לטיפול רפואי. עובדי המקום סיפרו לנו במהלך הסיור שהנמר מאולף ואפשר ללטף אותו, מה שהתברר כלא נכון. מנהלי המקום בהלם מוחלט, הם סיפרו שמעולם לא קרה להם אירוע שכזה".

לצד אנשי השגרירות בבנגקוק, המשפחה מספרת כי אנשי חב"ד בקוסומוי סייעו להם מאד בהתמודדות עם האירוע.

שמו של הילד לתפילה: אור עמוס בן רחל לרפואה שלמה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר