שגריר בריטניה בישראל: "לא ידעתי שיש סטרטאפים כל כך מקצועיים בקהילה החרדית"

שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן נפגשעם קבוצה של סטארט-אפיסטים חרדים שהציגו בפניו את הפיתוחים עליהם הם עובדים לקראת נסיעה להציג אותם בלונדון (כלכלה בארץ)

השגריר ניל וויגן (צילום: באדיבות קרן קמח)

שגריר בריטניה בישראל ניל וויגן נפגש אמש (רביעי) עם קבוצה של סטארט-אפיסטים חרדים, חברי חממת BizLabs שיוצאים למסע 'רוד-שואו' בלונדון, במהלכו יפגשו משקיעים, לקוחות ושותפים עסקיים שיסייעו להם לקדם את החברות שלהם.

החברות הטכנולוגיות החרדיות, השתתפו בשנה האחרונה בחממה לסטארטאפים חרדים בשלבים מתקדמים בביזמקס שביוזמת קרן קמח, ובתחילת החודש הם ייצאו כאמור, לסבב פגישות עם משקיעים ושיתופי פעולה עסקיים בלונדון.

את האירוע פתח המארח הפילנתרופ היהודי בריטי מארק שימל ולאחר מכן הציגו הסטארטאפיסטים החרדים בפני השגריר הבריטי את הפיתוחים הטכנולוגים מתחומי הרפואה, סייבר, חלקאות, בינה מלאכותית ועוד.

השגריר שהתרשם מאוד מאיכות הסטרטאפים אמר שלמרות שהוא זכה להכיר את הקהילה החרדית מהשהות הקודמת שלו בישראל, הוא לא ידע שיש סטארט-אפיסטים חרדים בשלבים כל כך מתקדמים. "הופתעתי לראות את ההתקדמות הטכנולוגית האדירה. לא ידעתי שיש סטרטאפים כל כך איכותיים בקהילה החרדית. צוות השגרירות יעמוד לימינכם ונסייע לכם בפתיחת דלתות כשתגיעו ללונדון". אמר השגריר וויגן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר