ההתעללות בחרדי

"הנהלת שופרסל ידעה על ההשפלה ושתקה"

לאחר הסרטון שפורסם בו נראה עובד חרדי בשופר-סל מושפל ע"י הפועלים במקום, עורך הדין שלו איתמר בן גביר אומר כי זו לא הפעם הראשונה וההנהלה ידעה אך בחרה לשתוק (חרדים)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הרשת)

בעקבות החרדי שהושפל: לאחר הפרסום בו נראה עובד חרדי מושפל ע"י עובדים בשופר-סל, עורך דינו איתמר בן גביר מוסיף כי "הוא נחרד לגלות שזו לא הפעם הראשונה שהוא עובר התעללות, אך ההנהלה שתקה".

כזכור, בשבוע שעבר (חמישי) הופץ בו נראה עובד חרדי קשור בנילון נצמד והעובד הערבי סוטר לו תוך שהוא משפיל אותו מכריח אותו לקחת על עצמו תפקיד נוסף במקום העבודה.

העובד החרדי נראה כשהוא ללא כיפתו עומד מושפל ומוכן לומר כל מה שיבקשו כדי שיניחו לו. במהלך הסרטון נשמע המצלם כשהוא ממלמל "דיי דיי מספיק" ובסיום הסרטון הוא מגיע כדי להסיר את הקשרים מידיו של העובד.

לאחר התיעוד שנחשף, בן גביר נטל על עצמו את הייצוג המשפטי בעניינו של הבחור החרדי על אף שהוא מתמודד בימים אלה מטעם עוצמה יהודית בבחירות לכנסת ולדבריו: "הוא מתכוון לטפל בחומרה הן ברשת והן בעובדים שהתעללו בנער".

משיחה שקיים בן גביר עם הצעיר, עלה כי זו לא הפעם הראשונה שעובד ערבי תושב הרשות מכה בו וקושר אותו עם ניילון נצמד לדבריו של הצעיר עולה כי זו גם לא הפעם הראשונה שההתעללות צולמה.

לדברי הצעיר על פי עדותו של בן גביר: " הוא פנה מספר פעמים למנהלים שלו בשופר סל אלא שההתעללות נמשכה. עו"ד איתמר בן גביר יגיע מחר למשטרה יחד עם הצעיר להגשת תלונה. כמו כן הוא יגבש תביעת מליונים נגד שופר סל".

ברשת פורסמה גם תגובת שופרסל לסרטון: "אנו דוחים בשאט נפש את הההתנהגות הנצפית בסרטון. אנו נפנה עוד הערב למשטרה בתלונה בנושא ונעשה כל שביכולתנו כדי שדברים שכאלו לא יישנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר