מחקר: מזגן חשוב יותר ממשפחה וחברים

סקר חדש מגלה שאנשים מעדיפים לשכור/לקנות בית עם מיזוג אוויר, הרחוק מבני משפחתם, מאשר נכס הקרוב לבני משפחתם, אך נטול מיזוג אוויר. בכנות, אנו מתקשים לבוא אליהם בטענות (בית וסטייל)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בחירת מקום מגורים חדש - כשוכרים או כרוכשים ברי מזל, מלאה בפשרות. במקום אחד יש מטבח מרווח, אבל הוא רחוק מבית הספר ומהעבודה; לאחר יש חדר אמבטיה יפהפה, אבל אין חצר עבור הילדים. לעוברי דירות מנוסים יש סדר עדיפויות מסוים שמסייע להם לנפות את הפשרות הללו כדי למצוא את הנכס הטוב ביותר עבורם.

עם זאת, קיימת פשרה כמעט בלתי אפשרית שהופכת קשה יותר ויותר בהתאם לאיזור מגוריכם: מיזוג אוויר לעומת קרבה גאוגרפית למשפחה וחברים. על פי ניתוח חדש, רוב האנשים יבחרו במיזוג אוויר על פני משפחה וחברים ואין פה העדפה נכונה או שגויה, איש הישר בעיניו יעשה.

ניתוח אמריקני חדש מגלה שאנשים רוצים מיזוג אוויר בביתם יותר ממה שהם רוצים להיות בקרבת משפחה וחברים - 76 אחוז מרוכשי הדירות ו-66 אחוז מהשוכרים אמרו שמיזוג האוויר חשוב מאוד, בעוד שרק 47 ו-36 אחוז, בהתאמה, אמרו את אותו הדבר על מגורים בקרבת משפחה או חברים, כפי שדווח בדו"ח מגמות דיור הצרכנים של קבוצת זילו 2018.

וכמובן שאנשים הדרים באזורים חמים יותר דורשים מקום עם מיזוג אוויר: 97 אחוז מרוכשי הדירות בפניקס, אריזונה, ו-88 אחוזים בדרום החם של ארה"ב, קוראים למיזוג אוויר חשוב, לעומת 32 ו-44 אחוזים של אנשים שאומרים שמגורים בקרבת משפחה או חברים זה חשוב.

אם אתם עורכים סיעור מוחות כל הזמן בדרכים לנצח את החום או מחפשים אחר פעילויות לערוך ביום שרבי, בחירת מקום מגורים עם מיזוג אוויר במקום אחד שקרוב לאהובים שלכם, עלולה להיות הדבר החכם יותר. (אתם תמיד יכולים להתקשר או לקפוץ במכונית הממוזגת לראות אותם.)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר