המצוד הסתיים

איווט חשף: רוצחי הנערה נלכדו; השב"כ: החקירה בעיצומה

לאחר מצוד שנמשך שלושה ימים, כוחות הביטחון עצרו את המחבלים שהטמינו את המטען במעיין דני ורצחו ואת רנה שנרב הי"ד, כך חשף ליברמן. בתגובה, הוציא השב"כ הודעה: "לא אישרנו" (אקטואלי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דובר צה"ל)

לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות שב"כ ומשטרת ישראל לכדו את המחבלים שביצעו את הפיגוע ביום שישי במעיין דני סמוך ליישוב דולב, בו נרצחה הנערה רינה שנרב הי"ד ונפצעו אביה ואחיה, הרב איתן ודביר שנרב, כך חשך יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן.

בציוץ שהעלה בטוויטר - ומחק כעבור מספר דקות, כתב ליברמן: "כל הכבוד לכוחות הביטחון ולחיילי צה"ל שלכדו את המחבלים השפלים שרצחו את רינה שנרב ז"ל ופצעו את אביה, הרב איתן, ואחיה, דביר. אפשר רק להצטער על כך שרה"מ נתניהו מונע את העברת חוק עונש מוות למחבלים".

בעקבות הדברים, שירות הביטחון הכללי יצא בהודעה חריגה, בה נאמר כי "הפרסומים בנושא תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב אינם על דעת או באישור שב"כ אשר אמון על החקירה. חקירת הפיגוע נמצאת בעיצומה ויש להמתין לסיומה ולהודעות רשמיות ומוסמכות בנושא תוצאותיה".

רנה שנרב הי"ד (צילום: באדיבות המשפחה)

יו"ר 'ימינה' איילת שקד צייצה כי "בזמן שביקרתי את שירה שנרב ומשפחתה, התבשרנו על תפיסת הרוצחים. שירה אמרה משהו קשה ונכון, שעד עכשיו הרוצחים לא ישנו טוב בלילה ומעכשיו הם ישנו טוב בלילה. צריך לשנות את המשוואה שרצח לא יהיה שווה אקזיט. לעצור את התשלומים המופקרים שאבו מאזן מעביר לרוצחים בכלא".

בתוך כך, ראש הממשלה בנימין נתניהו הנחה את מנכ"ל משרד ראש הממשלה להביא לאישור ועדת התכנון הקרובה הקמה של שכונה חדשה בדולב, של כ-300 יחידות דיור. "נעמיק שורש ונכה באויבינו. נמשיך לחזק ולפתח את ההתיישבות", אמר ליברמן.

במסגרת המצוד שנערך אחרי החוליה בימים האחרונים בוצעו מספר מעצרים בכפר עין עריכ שבמרחב החטיבה המרחבית "אפרים".

בכלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי נעצרו כ-25 פלסטינים, רובם סטודנטים ואסירים משוחררים.

הנשיא ריבלין מנחם את האב והאח (צילום: מארק ניימן, לע"מ)

כזכור, בני משפחת שנרב מלוד הלכו ברגל ממכוניתם לעבר המעיין עין דני כשבסמוך אליו הופעל המטען שהוכן במקום מראש. הבת רנה נפצעה קשה מאוד, האב שנפצע גם הוא ניסה להחיותה אך ללא הצלחה ולאחר מכן ביצע בבנו חוסם עורקים באמצעות הציצית שלו.

שעות ספורות לאחר הפיגוע ובסמוך לשבת קודש הובאה רנה הי"ד למנוחות בבית העלמין בלוד. אחותה תמר ספדה לה ואמרה: "זכינו להיות לידך כמעט 17 שנה. זכינו לקבל מהטוב שבך, הרגישות שבך, לראות איך את כל הזמן שואפת להתקדם, ללמוד ולהבין. החלל הוא לא רק של המשפחה. זה בור בלב האומה. רנה יקרה ואהובה, תודה על השנים איתך, מקוה שנצליח יחד להשלים את המשימה שהשארת לנו".

האב והבן עדיין מאושפזים בבית החולים הדסה עין כרם.

התפללו לרפואת האב איתן בן חנה ובנו דביר חיים בן שירה אסתר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר