"לעצור אותם"

ב'יהדות התורה' מחריפים את הטון נגד בג"צ

22 יום לפני הבחירות לכנסת, ב'יהדות התורה' מחריפים את הטון בקמפיין נגד בג"צ. "תנו לנו את הכוח לעצור אותם", הם מבקשים מהבוחרים בסרטון חדש שהוציאו (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מתוך הקמפיין (צילום: יהדות התורה)

22 יום לפני הבחירות לכנסת ה-22, וב'יהדות התורה' מחריפים את הטון כנגד בית המשפט העליון והתערבות בג"צ בחוקי הכנסת ובנושאי דת ומדינה.

יממה לאחר החלטת בית המשפט המחוזי בחיפה לבטל את הופעת מרדכי בן דוד בעיר, בשל העובדה כי ההופעה נועדה לגברים בלבד, כאשר השופט מסתמך על חוות הדעת של היועץ המשפטי לממשלה בנושא, ב'יהדות התורה' יוצאים למתקפה חריפה כנגד בג"צ.

יצוין כי בש"ס קיבלו חברי הכנסת הוראה לשמור על 'פרופיל נמוך' בכל הקשור לביטול ההופעה בחיפה, וזאת לאחר שהמפלגה ניהלה את המאבק הקודם, נגד ביטול ההופעה בעפולה.

יריית הפתיחה למאבק של 'יהדות התורה' במערכת המשפט נורתה במאמר החריף נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, הבוקר ב'יתד נאמן'.

כעת מפרסמים ב'יהדות התורה' סרטון בחירות חדשה, הכולל הבטחה להחליש את כוחם של שופטי בג"צ. בסרטון נראה החיפוש של צמד המילים 'לימוד תורה' במנוע החיפוש של 'גוגל', כאשר התוצאות הראשונות, בין היתר, 'לימוד תורה בסתר', 'לימוד תורה בהתאם להוראות בג"צ', 'לימוד תורה בלי הפרדה מגדרית' ועוד.

"תנו לנו את הכוח לעצור אותם", קוראים ב'יהדות התורה' למצביעים.

כזכור, מוקדם יותר תקף ח"כ משה גפני את מערכת המשפט ואמר: "התרבות שלהם - היא תרבות, התרבות שלנו - היא לא תרבות. התהליך הזה הוא תהליך מסוכן, אנחנו לא מתכוונים לעבור לסדר היום על הדבר הזה".

לדבריו: "המציאות הזאת שאנחנו יכולים לחיות בארץ הזאת, ואנחנו יכולים לקבל תרבות כמו כל קבוצה אחרת באוכלוסייה, היא דבר פשוט, מובן מאליו, ולא ניתן לטירוף הזה להמשיך ולהשתולל בצורה הזאת. נתקן את החוק הזה שהוא יהיה ברור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר