המכתב המלא

'עוצמה' לרבני חב"ד: נתנגד לתוכנית האוטונומיה של בנט וסמוטריץ

ראשי מפלגת עוצמה יהודית יצאו במכתב חריף לרבני חב"ד, בו הם מתחייבים כי יהיו המפלגה היחידה שלא תשב בממשלה שתקדם את "תוכנית טראמפ" - שתקים מדינה פלסטינית (פוליטי)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

ראשי מפלגת עוצמה יהודית שלחו היום (שני) מכתב לרבני חב"ד, בו הם מתחייבים כי יהיו המפלגה היחידה שלא תשב בממשלה שתקדם את "תוכנית טראמפ" - שעתידה להקים דה-פאקטו מדינה פלסטינית ובנוסף תתנגד לתוכנית האוטונומיה של נפתלי בנט.

נוסח המכתב: אל רבני חב"ד, משפיעים וקהל חסידי חב"ד בארה"ק. הנידון: התחייבות לקראת הבחירות הקרובות בי"ז אלול תשע"ט

אנו ראשי מפלגת עוצמה יהודית ונציגיה בכנסת (אלו מאיתנו שאושרו בידי בג"צ) מתחייבים לקראת הבחירות הקרובות:

א. לא נשב באף ממשלה שתדבר על מסירת שטחים, החרבת ישובים או אפילו קידום תוכנית האוטונומיה, או תנהל מו"מ עם ארגוני הטרור בכל מסגרת כולל "מתווה טראמפ".

ב. בנוסף אנו מתחייבים כי לא נתמוך בתוכנית האוטונומיה של נפתלי בנט, השר הבכיר של מפלגת "ימינה" שתוכניתו המדינית תומכת בקידום האוטונומיה, וכן נתנגד להצבעתו של נציג מפלגת "ימינה" בצלאל סמוטריץ שרק לאחרונה הצביע בעד בנייה פלסטינית – והקמה דה-פאקטו של מדינה פלסטינית – בשטחי C.

ג. בנוסף לשלימות הארץ נפעל לשלימות התורה והעם: חיזוק עולם התורה, מאבק בכפייה החילונית של בג"צ ורמיסת השבת, הגיור הכשר ושלימות העם.

כידוע לכם אנו הרשימה היחידה שתואמת לעמדתו של הרבי וכל שאר המפלגות כבר הודיעו כי יישבו בממשלה שתקדם את תוכנית מסירת השטחים הגדולה, המכונה "מתווה טראמפ" העלולה להמיט אסון היל"ת ולהעמיד בסכנת פיקוח נפש עצום מליוני יהודים רח"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר