מחאת הילדים

דרעי הודיע בטוויטר: ש"ס פורשת מהקואליציה במעלה אדומים

מחאת ילדי מעלה אדומים: יו"ר ש"ס אריה דרעי הודיע כי הסיעה המקומית פורשת מהקואליציה לאחר שראש העיר לא עמד בהתחייבות להקים תלמוד תורה ברחבי העיר (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
מחאת הילדים (צילום: ללא קרדיט)

מאבקם של ילדי מעלה אדומים בראש העיר בני כשריאל עולה מדרגה: יו"ר ש"ס השר אריה דרעי פרסם אמש (שני) בחשבון הטוויטר שלו מכתב פרישה מהקואליציה של נציגי ש"ס בעיר.

לדברי דרעי: "ילדי מעלה אדומים לא צריכים להיטלטל כל יום עד לבית הספר בירושלים ולכן הוריתי לחברי המועצה מש"ס לפרוש מהקואליציה".

כפי שדווח ב'כיכר השבת', המאבק מתנהל בשנים האחרונות בין למעלה ממאה משפחות המתגוררות בעיר ודורשות חינוך חרדי לילדיהן בתחומי העיר, ובין ראש העיר בני כשריאל שלטענתם מסרב בכל מחיר להקים בית ספר חרדי בעיר.

עם סיום שנת הלימודים האחרונה החליטו ההורים לשים סוף לסיפור ולדרוש את המגיע להם. במשך השבועיים האחרונים נערכו הפגנות מול בניין העירייה וננקטה פעילות ציבורית נגד התנהלותו של ראש העיר.

מכתב הפרישה מהקואליציה

כאמור, המשבר הגיע לשיאו אתמול, עם פרישתם של נציגי ש"ס מהקואליציה. במכתב הפרישה, אותו פרסם השר דרעי בחשבון הטוויטר שלו, מאשימים הנציגים את כשריאל כי לא עמד במרבית ההתחייבויות עליהן חתם בעת הצטרפותם לקואליציה.

"הדרישה העיקרית והחשובה מבחינתנו ואמרנו לך זאת בפירוש", כותבים הנציגים, "הייתה מבנה לת"ת לבית ספר יסודי, שעד היום אין להם קורת גג ללימוד, למרות שהנם ילדי העיר כמו כל תלמיד".

חברי המועצה וקנין ונגר מציינים: "לאחר שיחות עם ראש תנועתנו הרב אריה דרעי ובדיקתו לעומק סוגיית התלמוד תורה בעיר מעלה אדומים, הנחה אותנו מפורשות ובאופן מיידי לפרוש מהקואליציה שבראשותך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר