תוקף ומבקר

השר סמוטריץ': החרדים טועים כששותקים לאיווט ליברמן

השר בצלאל סמוטריץ' מבקר את ראשי הסיעות החרדיות ששותקים להסתה של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "כשאנחנו שותקים, אנחנו סוג של קצת מודים כאילו הוא צודק" • צפו (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא הערב בי'ישי ורבינא בכיכר' (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' מבקר את ראשי הסיעות החרדיות ששותקים להסתה של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "כשאנחנו שותקים, אנחנו סוג של קצת מודים כאילו הוא צודק". הראיון המלא הערב בי'ישי ורבינא בכיכר'.

בראיון באולפן 'כיכר השבת' התבטא סמוטריץ': "מי שמפחד לומר משהו בוודאי יפחד לממש אותו. חבל שהמפלגות החרדיות חוששות לומר את האמת, בסוגיות דת ומדינה. זה מה שבעיקר משחק לידיים של ליברמן. כשאנחנו כובשים את האמת שלנו ואת האמונה שלנו, כי אנחנו מפחדים להעצים את ליברמן - אנחנו סוג של קצת מודים כאילו הוא צודק. הוא לא צודק. אין קמצוץ של אמת בהסתה ושנאה שהוא מייצר, ואני לא מוכן לשחק לידיו".

לדבריו: "המציאות היא שבקדנציה הקודמת הסיעות החרדיות חששו מאוד לקדם את מה שאנחנו מאמינים בו. יש להם סעיף בהסכם הקואליציוני שבכל פעם שהסטטוס קוו ישחק על ידי בג"צ - הוא יתוקן. הוא לא תוקן בחוק הכשרות, הוא לא תוקן בגיורים, הוא תוקן למחצה שליש ולרביע בחוק המרכולים שהיה חצי ישראבלוף חצי דבר אמיתי".

בנושא החלטות בתי המשפט לבטל אירועים בהפרדה בציבור החרדי תקף השר סמוטריץ' ואמר: "יש כאן אמון התנשאות של אנשים שמגדירים עצמם ליברליים וחושבים להם צריכים לחנך את החרדים ושומרי התורה והמצוות. אנשים שבזים למסורת בת אלפי שנים. אני לא מכיר תקדים לקומץ קטן שבז לערכים הכל כך ותיקים שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר