פורש מהמירוץ

'זהות' לא תתמודד; משה פייגלין חובר לליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר מפלגת זהות משה פייגלין, ימסרו הצהרה משותפת, וזאת לאחר פגישתם אתמול במהלכה הגיעו להסכמות בנושא הלגליזציה והתפקיד בממשלה (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gili Yaari /Flash90)

ראש הממשלה בנימין נתניהו נתניהו ויו"ר 'זהות' משה פייגלין, ימסרו הערב (חמישי) הצהרה משותפת, במהלכה צפוי פייגלין להודיע על פרישתו מהמירוץ לכנסת ותמיכתו במפלגת 'הליכוד'.

פייגלין, שכיהן בעבר כח"כ מטעם הליכוד, התמודד בבחירות הקודמות לכנסת אך לא עבר את אחוז החסימה. כעת, הוא צפוי לחבור למפלגה אותה עזב.

ההצהרה המשותפת תימסר לאחר שהשניים נפגשו והגיעו ביניהם להבנות. פייגלין סיפר על כך, "בפגישה חזרתי והסברתי לראש הממשלה כי הרפורמה הזו הורגת חולים".

"לשמחתי נכנס ראש הממשלה בעובי הקורה ובמשך שעות ארוכות ותוך התייעצות עם גורמי מקצוע גיבשנו פתרון שמשמעותו היא לגליזציה של שוק הקנאביס עבור החולים. כלומר, החולים יוכלו לרכוש את התרופה המגיעה להם, בדיוק ע"פ הזן והמינון שקבע הרופא המטפל, מכל ספק בארץ ובעולם דרך בתי המרקחת בישראל וללא התערבות נוספת של היק"ר".

פייגלין הוסיף, "מדובר בהצלת חיים של ממש, ובמידה ויתלוו אליה הישגים משמעותיים גם בתחום השוק החופשי, קידום העסקים הקטנים וחירות האדם בישראל, הישגים שיעוגנו בהסכם גלוי וחתום וביכולת פעולה למימושם מתוך הממשלה - אביא את האפשרות הזו בפני כלל חברי התנועה למשאל מתפקדים מסודר שבו יתבקשו להכריע אם לקבל את ההצעה ולפרוש הפעם מן המירוץ - או לדחותה ולהתמודד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר