צפו בדברים

פרץ: אבנה גשר יציב בין החרדים למשרד החינוך

שר החינוך ביקר ב'עולים לירושלים 4' וכובד להיות הפוליטיקאי היחיד שנושא דברים בפני הקהל במקום. פרץ ניצל את ההזדמנות כדי להעלות על נס את החיבור עם הציבור החרדי (חרדים)

(צילום: נ. אוסטרי)

אלפי משפחות חרדיות השתתפו גם אתמול, ב'עולים לירושלים 4', אירוע בין הזמנים הגדול לציבור החרדי בירושלים שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות.

במהלך היום ביקרו במתחם כאורחיו של ראש העיר משה ליאון, שר החינוך רפי פרץ, יו"ר ועדת הכספים ח"כ הרב משה גפני, סגן שר הבריאות ח"כ הרב יעקב ליצמן, סגן שר החינוך ח"כ הרב מאיר פרוש וח"כ הרב אורי מקלב.

האורחים עמדו מקרוב על הניהול המתוקתק של האירוע המורכב. הרב גפני שיבח במילים חמות את עיריית ירושלים והעומד בראשה על אופן קיום האירוע.

"ממה שאני רואה ושומע עולים לירושלים 4 קבע סטנדרטים חדשים של בילוי והנאה עבור המגזר החרדי, באופן שכמותו לא ניתן למצוא בשום מקום אחר", אמר הרב גפני והוסיף: "אין לי ספק שההפקה והניהול המתוקתקים הם תוצאה של השקעה ואיכפתיות אינסופית של ראש העיר משה ליאון באירוע".

שר החינוך, רפי פרץ, התקבל בחום ע"י הנוכחים שהודו לו על התמיכה הגדולה של משרד החינוך באירוע. פרץ, שהיה הפוליטיקאי היחיד שכובד לשאת דברים בפני הקהל, נשא נאום במהלכו אמר: "אחד הדגלים שהנפתי עם כניסתי לתפקיד הוא בניית גשר יציב בין המגזר החרדי למשרד החינוך. בכוונתי להמשיך ולהוביל את השיח המשותף עם מנהיגי החינוך החרדי, ולהתאים להם את המענים לצרכים הייחודיים שלהם. בכוונתי לסייע ולקדם אותם".

לדבריו, "אני רואה לנגד עיני גם את תפארת העשייה הערכית שמובילים מוסדות החינוך החרדיים. ערכים של חסד, חמלה, נתינה ומסירות. אלה צריכים להיות נר לרגלינו. לאור חשיבותם, הכרזתי כי הנושא השנתי שילווה את מערכת החינוך בשנה הקרובה הוא הערבות ההדדית. חוסנה של חברה נמדד בראש ובראשונה דרך הערך הזה".

פרץ אף הודה לראש העיר על קיום האירוע, תוך שהוא מציין את התפעלותו מרמת ההשקעה במתחם, כמו גם התנופה של העיר ירושלים בכל ההיבטים מאז כניסתו לתפקיד.

דברים החמים של פרץ מקבלים משמעות פוליטית עמוקה לאור פרסומים שונים על חזרה פוטנציאלית של "ברית האחים" בין בנט ללפיד בעידן שבו את המפלגה הדתית לאומית מובילה השרה איילת שקד.

סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן אמר בסיום הסיור: "זה אירוע מכובד מאוד שנותן לציבור החרדי את מה שהוא זכאי לו בדרכו מאוד. אני שמח שהוא מתקיים ומברך את כל מי שנטלו חלק בקיומו".

סגן שר החינוך הרב מאיר פרוש: "האירוע הזה הוא דבר מבורך ובשורה אמיתית לציבור החרדי. אני רוצה להודות לסגן ראש העיר ירושלים הרב יוסי דייטש שהוא זה שיזם את הפרוייקט מלכתחילה וליווה אותו כל השנים כולל בשנה זו. תודה גם לראש העיר משה ליאון על התגייסותו ומסירותו למען הפרוייקט".

ח"כ הרב אורי מקלב: "כבר ארבע שנים ברציפות שעשרות אלפי משפחות חרדיות נהנות מחווית בין הזמנים אמיתית בעלות אפסית תודות להתגייסות של עיריית ירושלים. זו תעודת כבוד והוכחה שאפשר גם אחרת. תודה מיוחדת לראש העיר משה ליאון על קיום האירוע ועל פועלו הרב למען הציבור החרדי בירושלים לאורך השנה כולה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר