רכילות מהודרת

זופניק בכיכר • כל התמונות והנייעס של השבוע

התמונות, הנייעס והסיפורים הפיקנטיים של השבוע - ב"זופניק בכיכר" • והשבוע: 'זופניק' חוזר מחופשה ומסתער - העסקן והמסוק הפרטי, הפריצה לבית הפרשן והרגל השבורה (זופניק)

זופניק | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

• הוא יעשה שלום: אוזן קטנה לחשה ל'זופניק' כי את הסולחה בין היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ל'דגל התורה' יזם הרב שמואל רבינוביץ'. שיחת טלפון בין רב המקומות הקדושים לרב יוסף אפרתי הביאה לשיחת הסולחה בין ח"כ משה גפני למנדלבליט. 'זופניק' מאחל שבת של שלום - בלי הפרדה.

קול לחיים: אחרי שנה סוערת שעמדה בסימן הריב הסמוי בין רדיו 'קול חי' לרדיו 'קול ברמה', קלט צלם 'זופניק' את אבי רוזן (קול חי) וצביקה כהן (קול ברמה) בדרכם להרים 'לחיים' בברית של מעוז עבאדי (קול חי).

לחיים (צילום: יהודה שוקרון)

כה לחי: איש רדיו 'קול חי' בצלאל קאהן לא היה מהנופשים בבין הזמנים הזה. קאהן וחבריו לתחנה ליוו את המשדר נגד התערבות הבג"צ. 'זופניק' היה מאחורי הקלעים לתעד.

מאחורי הקלעים בעפולה, תפילה

רגלי ברסלב: נחמן בנשעיה הצטרף למשלחת של נתניהו לאוקראינה, אבל תסמכו על החברים מברסלב שהם מצאו גם זמן לעצמם. הרב יעקב ג'אן, ישראל ברקמן, שלומי רוזליאו ובנשעיה מרימים רגליים.

רגלי ברסלב

חזן בפארק: בזמן שהחברים בחו"ל, החזן דובל'ה הלר מצא לעצמו תעסוקה בדמות רביצה בפארק נחשונית. בכל זאת, הקיץ עוד מעט נגמר.

חזן בפארק

פורץ למשפחה: הפרשן החרדי הבכיר רק רצה לנפוש עם משפחתו בגלות, אבל חרושת השמועות על הפריצה הגדולה לביתו, אילצה אותה לזנוח את שלוות חו"ל חזרה לירושלים. 'זופניק' בטוח שה'משפחה' תמחל.

דגל ישראל: אבי גרינצייג ושניאור רוזן, האחד מ'דגל' והשני מ'אגודה', נתנו ל'זופניק' הזדמנות די נדירה ליהנות מהאחווה הזוגית שלהם. גרינצייג את רוזן בילו בחשאי במסעדת בית ישראל (גולדיס) ו'זופניק' תוהה האם ליצמן סייע בבחירת הסלטים.

רוזן וגרינצייג מאוחדים

זמן מנהטן: אם חיפשתם את מנחם טוקר והוא לא ענה לסמסים שלכם, אל תקחו את זה באופן אישי. השדרן, שלקח פסק זמן מהחברים בישראל, נסע לחרוש את העיר הגדולה מנהטן, שם נפגש עם התובע הציבורי מיכאל ויילדס.

טוקר והתובע

עסקן בהרים: אתם בטח יודעים שהעסקן הרפואי יוסי ערבליך יצא לנשום אוויר צח בחו"ל. מה שלא סיפרו לכם זה שהוא נחת עם מסוק בהרי האלפים, שם ישחרר את השרירים רגע לפני שהוא חוזר לענייני החולין בארץ.

עסקן בהרים

רגל שבורה: הגרש"ב סורוצקין בלט בהיעדרו לשבוע מן הארץ, אך הפעם הייתה לו סיבה טובה: שבוע לנשמה באוסטריה הקסומה. מה שהעכיר על האווירה היה סורוצקין ג'וניור, ששבר את רגלו. 'זופניק' מאחל לו עטרת בריאות.

הגרש"ב בנופש
הבן מתפנה לטיפול,• יורש זמר: יעקב שוואקי וישי לפידות מטפחים יורשים. במהלך הופעתם האחרונה אי שם בצפון הארץ, הקפיצו השניים את הפעוט, נכדם של הראשון לציון ורבה של באר שבע. 'זופניק' בהחלט מחה דמעת התרגשות.
לפידות, שוואקי והיורש

הדרן עלך: רבה של אלעד הרב שלמה זלמן גרוסמן וסגן ראש העיר אבי דיין עשו ערב משותף. האירוע התרחש בחצר ביתו של דיין, לשם הגיע המרא דאתרא לחגוג סיום מסכת שעשה דיין הקטן.

שלום. הרב ודיין

• וואלה, קייב: רגע לפני הבחירות, ניצלו יקי אדמקר ויאיר שרקי את ימי החופש האחרונים להחלפת מידע במסעדת טקי דה בקייב.

שרקי ואדמקר, בקייב

סופר בספורט: חיים ולדר שמבלה עכשיו באלפים הצרפתיים, מצא זמן לקצת פעילות ספורט זוגית.

חיים ולדר (צילום: אהרון רייכמן)

שלישי לנשיא: הנשיא רובי ריבלין הגיע הבוקר ל'הילטון' תל אביב לחגוג את שמחת בר המצווה לבנו של איש העסקים דודי שאשא. רב שכונת 'צהלה' חיים הורביץ היה שם כדי לכבד את הנשיא בעליית שלישי.

הרב, הנשיא ושלישי

שחקן כשר: בפינת המעשה הטוב של היום מככב השחקן עודד מנשה. נציג 'זופניק' צפה בו רוכש מכשירים כשרים לילדיו אצל מלך הסלולאר ישראל רויכר בבני ברק.

שחקן כשר

כהן בגן: ישי כהן, הצלע הראשון של 'ישי ורבינא בכיכר' ניצל את פגרת התכנית לשעת איכות עם הילד בגן החיות.

כהן בגן

יהדות ברוסית: אחרי ש'כיכר' חשף את הקמפיין הרוסי של 'יהדות התורה', 'זופניק' תיעד את האברך הרוסי בעיצומו של הקלטת התשדיר.

יהדות ברוסית

צלם או נציג: ובישיבת דרך ה' שברו הבחורים את הראש בשאלון טריוויה לא קל בו נאלצו להכריע האם שלומי כהןמשמש בכבוד כנציג 'יהדות התורה' בטומורולנד כפי שהוכתר ב'זופניק'.

צלם או נציג

'זופניק' מאחל שיהיה לכם אלוווווול באלול!

  • סייע ל'זופניק': אבי רבינא

יש לכם סיפור פיקנטי על דמות מוכרת? צילמתם תמונה מעניינת של סלבס חרדים או שלוחי דרבנן מתפנפנים בחו"ל / טורפים במסעדה / או סתם באמצע הליך שגרתי מחיי היום יום? 'זופניק' כאן בשבילכם, בכל עת ובכל זמן - לחצו כאן

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר