מגיב - ותוקף

ליברמן: 'לא ויתרתי על הגיוס; דרעי בלחץ - ואני מרחם עליו'

יו"ר 'ישראל ביתנו' איווט ליברמן הגיב לדברי חברו לשעבר, יו"ר ש"ס אריה דרעי, שדיבר על דיל 'ליאון - חוק הגיוס': "דרעי נמצא בלחץ ואני מרחם עליו. אני מעולם לא הסכמתי לוותר על חוק הגיוס" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
דרעי וליברמן (צילום: יעקב כהן)

יו"ר 'ישראל ביתנו'אביגדור ליברמן הגיב לדברי חברו לשעבר, יו"ר ש"ס אריה דרעי, שדיבר על דיל 'ליאון - חוק הגיוס': "דרעי נמצא בלחץ ואני מרחם עליו. אני מעולם לא הסכמתי לוותר על חוק הגיוס".

בראיון ל'ישראל היום', דרעי התייחס לראשונה לדיל 'ליאון-חור הגיוס', ואמר: "נו באמת, איווט, למי אתה אומר את זה? לי? הרי ישבת איתי במשך חמש שנים וכל כך הרבה פעמים שלחת אותי לנהל מו"מ עם כל הרבנים, כדי להסביר להם שחשוב לתמוך במשה ליאון ולומר להם שרק עם איווט ליברמן אפשר להעביר חוק גיוס שיהיה מקובל על כל החרדים. שרק ליברמן יודע להביא את הפשרות. לי אתה אומר את זה?".

בתגובה, אמר היום ליברמן: "דרעי נמצא בלחץ ואני מרחם עליו. אני מעולם לא הסכמתי לוותר על חוק הגיוס ואמרנו את זה בצורה הכי ברורה. זה שפתאום החרדים אחרי הבחירות הרגישו שיכורי כח ועמדו על הרגליים האחוריות, והיו בטוחים שאני אתקפל, זאת בעיה שלהם".

ליברמן תקף גם את יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ואמר: "גפני אומר בראיון למקור ראשון- לא תהיה ברירה אנחנו נעלה מיסים. הוא יו"ר ועדת הכספים ואין ספק שכמי שיושב על הברז, יש לו הרבה כח לכוון וגם לטרפד החלטות ממשלה. אבל למה גפני אומר שאנחנו נעלה מיסים? כי הציבור שלו, הבחורים שלו, בלאו הכי לא משלמים מיסים משום שרובם מתחת לסף ההכנסה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר