היום א' באלול:

מעמד תפילה מרגש בבית הגר"ח קניבסקי לתורמי קרן ההסעות

היום א' באלול עם פתיחת שנת הלימודים הבעל"ט יתקיים מעמד תפילה מיוחד בבית מרן רשכבה"ג שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א להצלחת התורמים לקרן ההסעות (צדקה)

הגר"ח קנייבסקי חותם על הקריאה למען קרן ההסעות (צילום: יח"צ)

גדולי ישראל יצאו בקריאה נרגשת עבור 'קרן ההסעות', כאשר גורל עשרות אלפי ילדי ישראל נתון על כף המאזניים, האם אכן יגיעו ללמוד בבתי ספר תורניים או שחלילה יישארו בבתי הספר החילוניים.

בקרן ההסעות יוצאים בימים אלו של פתיחת שנת הלימודים בקמפיין מיוחד לאמץ את הילדים הטהורים ולסייע במימון הסעות מיוחדות אלו, הנחשבות להצלת נפשות רוחנית אמיתית.

בקרן ההסעות מבהירים כי המגבית הנוכחית מיועדת לצורך מימון ההסעות באופן דחוף ביותר, עבור קווים קיימים שלא נמצא המימון עבורם. "אם ח"ו לא נצליח להגיע אל היעד נאלץ בלב כבד לקצץ ולהוריד קווי הסעות על כל המשתמע מכך", אמרים ראשי הקרן.

מרן שר התורה וגדולי ישראל שליט"א יחד עם ילדי קרן ההסעות יעמדו בתפילה למען ילדי התורמים שנרתמו לקריאת גדולי ישראל שליט"א ואמצו ילדים מקרן ההסעות כדי שירוו נחת מילדיהם שלהם. מידה כנגד מידה. כשם שאותם ההורים לקחו תחת חסותם ילד שיזכה לחינוך תורני, כך יזכו גם הם לנחת תורני מילדיהם כפי שמבטיחים גדולי ישראל במכתבם.

להצטרפות לקריאת הקודש של גדולי הדור שליט"א לאימוץ ילד ניתן לפנות למוקד ההתרמה:
1700-50-66-22
ת.ד. 257 בני ברק.
או בהעברה לבנק הפועלים סניף 655 מס' ח-ן: 339991.
בזכות הסיוע והנתינה יזכו לכל אחד ואחד ל"אם אתה משמח את שלי – אני משמח את שלך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר