תיעוד בלעדי

שחקן שבאבניקים מתפלל ולומד באומן. צפו

ישראל אטיאס, כוכב סדרת 'שבאבניקים', הגיע לתפילה בציון רבי נחמן מברסלב וציין בשיחה עם 'כיכר השבת' כי זו השנה השמינית שלו במקום: "8 מזוהה עם סמל האינסוף" (ברנז'ה)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט)

השחקן הישראלי ישראל אטיאס, שהתקרב בשנים האחרונות לדת, הגיע היום (ראשון) לביקור בקברו של רבי נחמן מברסלב באומן שבאוקראינה.

אטיאס התפלל תפילת שחרית עם תפילין בציון ולאחר מכן ישב ללמוד תורה עם איש העסקים המקומי ישראל ברקמן שליווה אותו בביקורו.

בראיון שהעניק לפני כשנתיים ל'ידיעות אחרונות', סיפר השחקן כי הוא נוסע מידי שנה לציון רבי נחמן מברלסב באומן: "אני מאוד מחובר לרבי נחמן ולתורתו והנסיעות לשם ממלאות אותי. יש שם אווירה מאוד נעימה".

אטיאס נחשב לאחד השחקנים המצליחים בישראל, הוא מניח תפילין מידי בוקר, שומר שבת כהלכתה ולומד מידי שבוע גמרא עם קבוצת שחקנים בניהם: אביב אלוש, דני שטג, איתי תורג'מן, מוריס כהן וגיל דסיאנו.

בשיחה עם 'כיכר השבת' הוא אומר: "הסיפרה שמונה מזוהה עם סמל האינסוף. הסמל הזה, השמונה, מסתובב על צידו ומראה את הכוח האמיתי שלו ואת היכולת להמשיך לנצח. אני מציין שנה שמינית שלי באומן במקום העצום והמואר הזה של רבי נחמן. שנה טובה לכולם".

השחקן ישראל אטיאס הוא כוכב סדרת 'שבאבניקים' ששודרה ב-HOT - סדרת דרמה על ארבעה תלמידי ישיבה שלומדים בפנימייה חרדית ומצליחים להנות משני העולמות - סדרה שזכתה לנתוני צפייה גבוהים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר