תיעוד חדש

רגע פגיעת הטיל של חיזבאללה בתקרית הירי היזומה • צפו

מצלמות האבטחה של קיבוץ יראון הסמוך לגבול לבנון, קלטו את הפגיעה של טילי ה'קורנט' ליד כלי הרכב הצה"לי, אמבולנס מסוג 'זאב' - שנראה מיד לאחר מכן ממשיך בנסיעה - ללא סימני פגיעה (בארץ)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה)

יומיים אחרי התקיפה הכושלת שביצע חיזבאללה נגד מוצב אביבים של צה"ל ואמבולנס צבאי בגבול הצפון, מתפרסם היום (שלישי) תיעוד חדש - מזווית הצד הישראלי.

מצלמות האבטחה של קיבוץ יראון הסמוך, הצמודות לשער האחורי של הקיבוץ, קלטו את הפגיעה של טילי ה'קורנט' בקרבת כלי הרכב הצה"לי.

רגע לאחר הפיצוץ, הנראה בבירור, ניתן לצפות באמבולנס ה'זאב' כשהוא ממשיך בנסיעה - ללא פגיעה ניכרת.

כזכור, באירוע לא היו נפגעים לכוחות צה"ל, שמצידם הגיבו בירי ארטילרי כבד: 100 פצצות ארטילריה וירי ממסוק קרב, שחלקו פגע ישירות גם את חוליית הירי של חיזבאללה.

אתמול חיזבאללה חשף את התיעוד שלו מהירי והפגיעה של טיל ה'קורנט', שצולמו על ידו לכל אורכם, בו נראה ירי הנ"ט לעבר האמבולנס, שנע על כביש 899, 'כביש הצפון החדש', הרחוק יחסית מהגבול ונחשב לבטוח.

הטיל, אחד משלושה שנורו, פספס במטרים בודדים את הרכב הצבאי שנפגע לבסוף רק מרסיס ואחד מגלגליו פונצ'רו, ואף אחד מהחיילים שהיו עליו לא נפגע.

בהמשך ביצע צה"ל תרגיל שהציג את חיזבאללה בעליבותו, כאשר חיילים שחקנים תועדו בעת פינוי מדומה לבית החולים, וכך נוצר הרושם הראשוני שישנם נפגעים בתקרית.

צפו בתיעוד החדש

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר