"כיכר הייטק"

ה"קובוט" הגיע לאולפן לשחק סנוקר • צפו

מפעלים גדולים כבר עברו לתהליך של אוטומציה ורובוטיקה. ה"קובוט" - הוא רובוט שיתופי שיכול לעבוד בסביבת בני אדם בצורה ידידותית • צפו ב"קובוט" בפעולה באולפן כיכר (דיגיטל)

(מנהל אולפן: אריאל ליבא)

פעולות רבות שאנשים עושים ביום יום הן פעולות מחזוריות שאין צורך בחשיבה או יצירתיות רבה בכדי לעשותן. אז מדוע עדיין אנחנו עושים אותם ולא הרובוטים?

מפעלים גדולים כבר עברו לתהליך של אוטומציה ורובוטיקה, בגלל היעילות והנוחות. לרובוט אין תשלומי פנסיה או ביטוח לאומי, הוא אף פעם לא מתעייף וברור שלא יקבל תשלום על שעות נוספות... יותר ויותר מפעלים מבינים זאת וממירים תפקידים מאוישים לרובוטים.

היום בתכנית אנו מציגים את ה"קובוט" - רובוט שיתופי שיכול לעבוד בסביבת בני אדם בצורה ידידותית. ה'קובוט' בשונה מרובוט תעשייתי, ידידותי לבני אדם ואינו מסוכן להם. באם יתקל בבן אדם, יעצור ה'קובוט' את פעילותו בכדי שלא לפגוע באנשים.

לצורך כך הבאנו את מאיר זיסקין, מנהל תחום רובוטיקה ואוטומציה בחברת SU-PAD - יבואנית רשמית של קובוטים מחברת 'יוניברסל רובוט'. הרובוט מדגים לנו בשידור חי באולפן כיצד הוא יכול לשחק סנוקר ולהכניס את הכדור לחור. בנוסף, ה'קובוט' מסוגל לבשל חביתה, למזוג מים מבקבוקים לכוסות ואף לבשל ארוחות - הכל בתכנות קודם ע"י המעילים שלו.

כל זה ועוד בפרק הקרוב

• • •

ב'כיכר הייטק' מתארחים מידי שבוע מומחי טכנולוגיה, יזמים סדרתיים, משקיעי הון סיכון, ומנהלי קהילות הייטק, שידברו על כל מה שחדש בעולמות הללו, וכמו תמיד - יש קשר לעולם החרדי.

את התכנית מגישים ישראל גרוס, מייסד שותף בחברת L7 Defense - חברת הייטק גלובלית שמספקת פתרון הגנה מתקיפות סייבר לממשלות, בנקים וארגונים גדולים, ואברהם רפאל - חובב טכנולוגי, יזם ומשקיע.

לפניות: kikarhitech@gmail.com

צפו בפרק המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר