90 שנה לתרפ"ט

נתניהו התחייב: "חברון לא תהיה נקייה מיהודים"

ראש הממשלה נשא היום דברים בעיר חברון ואמר בין היתר: "איננו באים לנשל אף אחד - אבל אף אחד לא ינשל אותנו". בנימין נתניהו התחייב: "נישאר בחברון - לנצח" • צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: Gershon Elinson/Flash90. וידאו: מתוך עמוד הפייסבוק של נתניהו)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (רביעי) באירוע לציון 90 שנה לפרעות תרפ"ט, שנערך בסמוך למערת המכפלה, והתחייב להשאיר את ההתיישבות היהודית בעיר האבות.

במרבית נאומו התייחס לאירועים ההיסטוריים ואמר: "רצף ההתיישבות היהודית בחברון נגדע באבחת חרב, אוזלת ידו של השלטון הבריטי, אוזלת היד הזאת זעקה לשמים. אבל כמו תמיד, דווקא ברגעים של משבר וחורבן, מתגלים הכוחות הגדולים הטמונים בעמנו. אל מול האסון הכבד נעמדנו מחדש על רגלינו".

"איננו באים לנשל אף אחד, אבל אף אחד גם לא ינשל אותנו", הבהיר. "חברון לא תהיה נקייה מיהודים, ואני אומר - בשנת ה-90 לפרעות איננו זרים לחברון, נישאר בה לנצח".

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין סייר היום אף הוא במערת המכפלה ואמר: "חברון איננה מכשול בדרך לשלום, היא מבחן ליכולתנו לחיות יחד, יהודים וערבים, חיים הוגנים זה לצד זה. על מדינת ישראל לקדם את איכות חיי התושבים בכל האזור, לדאוג לשגשוגן ולצמיחתן של חברון ושל קריית ארבע, ולהקמת שכונות חדשות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר