הטלפונים הושחתו

בעקבות 'כיכר'? המשטרה מתעלמת מבובת החייל במאה שערים

'כיכר השבת' חשף מי עומד מאחורי תליית בובות החיילים בשכונת מאה שערים, ומאז המשטרה מתעלמת מהדיווחים על בובה התולה • ומי השחית את הטלפונים הציבוריים? (חרדים)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
בוידאו: השיחה עם ילדי מאה שערים (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

האם הדיווחים על שוטרים שנכנסים לשכונת מאה שערים כדי לתלוש בובות של חיילים ושוטרים עומדים להיפסק? לפי המצב בשטח בימים האחרונים, נראה כי התשובה חיובית.

לפני יומיים חשף 'כיכר השבת' כי תולי הבובות הפרובוקטיביות הם ילדים משועממים המחפשים 'אקשן', ומאז מתעלמת המשטרה מהדיווחים על בובה התולה בשכונה.

כבר יומיים שהבובה תולה ברחוב עין יעקב, אך למרות השיחות הרבות של הילדים הצמאים למעט תעסוקה ואקשן, המשטרה מתעלמת ולא מגיעה למקום.

בשיחה עם 'כיכר השבת' מספרים הילדים על השיחות הרבות שלהם ועל ההתעלמות של המשטרה, כאשר לטענתם במוקד 100 כבר לא עונים כלל לשיחות שלהם.

הבובה בשכונת מאה שערים, היום (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מנגד, במשטרה טוענים כי הם עדיין פועלים בנושא. גורמים במשטרה מסרו ל'כיכר השבת' כי "היו הרבה טלפונים, ניידת יצאה למקום ולא מצאה".

לאחר פניית 'כיכר השבת' למשטרה, הגיעו אלמונים אל הטלפונים הציבוריים מהם היו מחייגים הילדים המשועממים, והשחית אותם כדי שלא יכולו לחייג מהם שוב.

יצוין כי בשנים האחרונות, מסירים ומוציאים מכלל שימוש את מרבית הטלפונים הציבוריים, אך במקרה הזה, מדובר בהשחתה שכן האלמונים חתכו את השפופרות, והפילו אותם לרצפה.

הטלפונים הציבוריים שהושחתו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר