"טינף את העיר"

ביקור נתניהו בחברון: פלסטינים שרפו את תמונתו

בחשבון הטוויטר הרשמי של פתח, התנועה בראשה עומד אבו מאזן, פרסמו את התמונות וכתבו: "שריפת תמונת ראש ממשלת הכיבוש בחברון, במקביל לפריצתו לעיר וטינופה" (העולם הערבי)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: Wisam Hashlamoun/FLASH90)

פלסטינים המתגוררים בעיר חברון שרפו היום (חמישי) את תמונת ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעת שביקר בעיר האבות לציון 90 שנה לפרעות תרפ"ט.

כמה תמונות מטקס שריפת דיוקנו של נתניהו, פורסמו בחשבון הטוויטר הרשמי של תנועת פתח הפלסטינית, התנועה בראשה עומד אבו מאזן - יו"ר הרשות הפלסטינית.

בציוץ שנלווה לתמונות נכתב: "שריפת תמונת ראש ממשלת הכיבוש נתניהו בחברון, במקביל לפריצתו לעיר וטינופה על-ידיו בליווי עשרות בכירים ישראלים".

במקביל, ברשות הפלסטינית אמרו כי ביקורו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בחברון הוא "הסלמה מסוכנת". דוברו של אבו מאזן, נביל אבו רודיינה, הזהיר מפני "ההשלכות החמורות" לביקור של נתניהו, שנועד לדבריו לזכות בקולות הימין הקיצוני לפני הבחירות בהמשך החודש.

במהלך נאומו בעיר חברון אמר נתניהו: "איננו באים לנשל אף אחד, אבל אף אחד גם לא ינשל אותנו", הבהיר. "חברון לא תהיה נקייה מיהודים, ואני אומר - בשנת ה-90 לפרעות איננו זרים לחברון, נישאר בה לנצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר