נשאר לישון

המגיש עומר בן רובי לא התעורר ופספס את התוכנית ברדיו

עומר בן רובי, היה אמור להגיש הבוקר את התכנית 'אור ראשון' ב'כאן - רשת ב'', אך פספס את השעון המעורר ונשאר לישון. דב גלהר הוקפץ במהירות להחליף אותו בשידור הרדיופוני (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עומר בן רובי (צילום: יח"צ, כאן)

מאזיני תכנית הבוקר "אור ראשון" בכאן רשת ב', ציפו הבוקר (חמישי) לשמוע את קולו של עומר בן רובי, אך בהפתעה התברר כי דב גילהר החליף את מקומו.

מדוע? בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו חשף בן רובי את הסיבה: הוא פספס את השעון המעורר ונשאר לישון בשלווה על מיטתו בביתו.

"קרה לכם שלא התעוררתם בזמן לעבודה??", כתב בן רובי. "חמש ועשרים בבוקר ואני בבית ביפו, ולא בשידור אור ראשון באולפן כאן רשת ב' במודיעין!!! לא התעוררתי לשידור!".

הוא הוסיף, "אין לי מושג איך פספסתי את השעון המעורר, ומה קרה שם עד שהטלפון מינון סרוסי העורך העיר אותי בחמש ודקה... פאדיחת-על. בחיים לא קרה לי".

"תודה לדובי גילהר המתוק שהסכים והספיק להחליף אותי בשידור ברגע האחרון ממש. וסליחה ממי שהתכוון להאזין דווקא לי הבוקר.. איזה בושות, סורי שרון (עמית) ושלונסקי, ממתין לשיחת הנזיפה המוצדקת! בוקר טוב..".

בן רובי, שמוכר כאדם ששילב את המוזיקה היהודית בתכניות הכי מואזנות בתחנות הרדיו הכלליות, עזב רק לפני כמה חודשים את תפקידו כמנהל כאן רשת ב'.

בהודעה על התפטרותו הסביר, "הסיבות אישיות: צורך ורצון להפחית בעומס העבודה, לשנות אורח חיים ולהצליח להיות יותר עם המשפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר